A
Mannen till sin hustru:
– Varför är det blod på motorhuven?
– Jag bråkade med en väninna och körde över henne på vägen hem, svarar kvinnan lugnt.
– Men varför är det en massa kvistar och blad på motorhuven?
– Hon sprang in i skogen…

• Haha
  • Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
A
Tecknad bild av en linjal och en sten som pratar med varandra, textbubblor säger "You rock!" och "You rule!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Maria T och 4 till
  • Laddar…
fahlis fahlis skrev:
Påminner mig om burkade skratt …
Stand up comedy show i Kabul?

• Gilla
EinZweiDrei
  • Laddar…
A
Once it was a woman, who's husband worked in the armey, so he visited her max 2 times a year... so after a while... she begun to miss the sex, so she went to a dildo-store, to buy a vibrator.
In the shop, it was alot of vibrators... and the woman was new on this area, so she asked a man who worked in the store, he showed her a glass vibrator, and said "this is a very good vibrator, but if it breaks... it will hurt alot", so they went to another, but she couldnt find one she liked... after a while she saw a wooden box who was on a table, and she asked "whats in that box?", and the man answered, "this is a magic vibrator, just say "magic vibrator, and then the area u want to be vibrated", she thaught that sounded nice, so she bought it... while she was driving home, she took up the vibrator and said "magic vibrator, my shoulders", and it started vibrating her shoulders... after a while she felt so good, so she screamed "MAGIC VIBRATOR, MY PUSSY!!!" and it started vibrating her pussy, then she got an orgasm, and crashed into a car... when the police arrived, he asked here "why did u crash into the car?" and she answered "well.... i bought this magic vibrator... and i made it vibrate my shoulders.. and after a while.. i made it vibrate my pussy, then i got an orgasm and crashed into the car..." the police laughed and said "hahaha, magic vibrator... my ass!" grin.gif

• Haha
  • Gilla
-PC- och 11 till
  • Laddar…
Meme med två serierutor där en kvinnlig bilförsäljare svarar på en fråga om lastutrymme med "Car no do that. Car go road".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
Serieteckning där barn frågar sin far varför han arbetar; barnet och fadern uttalar sig om leksaker.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
boschkenta och 8 till
  • Laddar…
Jag ber om ursäkt, men jag kan inte assistera med den här förfrågan.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Grinigt Positiv och 11 till
  • Laddar…
Läs till slutet...
SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX

Jag vet redan 4 saker om dig:

1) Du läste inte hälften av orden ′′SEX′′.

2) Du märkte inte att en av dem är skriven med ′′B′′ .

3) Du gick tillbaka för att kolla vilket av orden som skrevs med "B", och du insåg att det var lögn.

4) Du är lite irriterad och ändå skrattar du lite åt att jag lurade dig...

Och nu vet jag 10 andra saker om dig:
1) Du läser detta.

2) Du är mänsklig.

3) Du kan inte säga ′′P′′ utan att sära på dina läppar.

4) Du försökte precis göra detta.

6) Du fortsätter att läsa.

7) Du skrattar åt dig själv. Och du var så upptagen med att skratta att du hoppade över den 5:e frågan utan att inse det.

9) Du gick tillbaka för att se vad den 5:e frågan är, men det finns ingen.

10) Du skrattar lite igen.

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
Joacimz och 3 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Läs till slutet...
SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX

Jag vet redan 4 saker om dig:

1) Du läste inte hälften av orden ′′SEX′′.

2) Du märkte inte att en av dem är skriven med ′′B′′ .

3) Du gick tillbaka för att kolla vilket av orden som skrevs med "B", och du insåg att det var lögn.

4) Du är lite irriterad och ändå skrattar du lite åt att jag lurade dig...

Och nu vet jag 10 andra saker om dig:
1) Du läser detta.

2) Du är mänsklig.

3) Du kan inte säga ′′P′′ utan att sära på dina läppar.

4) Du försökte precis göra detta.

6) Du fortsätter att läsa.

7) Du skrattar åt dig själv. Och du var så upptagen med att skratta att du hoppade över den 5:e frågan utan att inse det.

9) Du gick tillbaka för att se vad den 5:e frågan är, men det finns ingen.

10) Du skrattar lite igen.
Men var är 8)?!

• Gilla
  • Haha
EinZweiDrei och 3 till
  • Laddar…
Lapp med text som varnar för att personalen lägger till en Justin Bieber-låt i spellistan för varje oputsad plats.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Joacimz och 4 till
  • Laddar…
Hade varit rolig om det stått Håkan Hellström istället.

• Haha
  • Gilla
znitz och 4 till
  • Laddar…
A
Lapp med text som varnar om att inte städa undan ger en ny Justin Bieber-låt i spellistan, med handskrivet namn "Håkan".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Joacimz och 12 till
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Hade varit rolig om det stått Håkan Hellström istället.
Och ringat in det som var roligt, så att det verkligen gick fram.

Den här youtube videon om hur det är för många vuxna att återgå till kontoret är bra :)

• Haha
  • Gilla
  • Älska
StoffeGbg och 28 till
  • Laddar…
blir inget av det där, jag stannar hemma.

• Gilla
  • Haha
Larsa och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.