Mikael_L
Dear Science.

Big Bang ?! huh ...
Pics or it didn't happen.

Yours truly, Religion.

• Gilla
[SH] och 8 till
  • Laddar…
kontorsråttan
Dear Religin,
Bildbevis.:)
bigbangtheoryday-170934.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fins även som rörliga bilder
[video=youtube;OL5yplRHE9g]https://www.youtube.com/watch?v=OL5yplRHE9g[/video]

• Gilla
-RB- och 3 till
  • Laddar…
kontorsråttan skrev:
Dear Religin,
Bildbevis.:)
[bild]
Fins även som rörliga bilder
[video=youtube;OL5yplRHE9g]https://www.youtube.com/watch?v=OL5yplRHE9g[/video]
Bazinga!

• Gilla
kontorsråttan och 1 till
  • Laddar…
Kirre2 skrev:
Roligt, tragiskt eller bara jobbigt... Jag har svårt att bestämma mig.
Är man så klantig så man lyckas köra fast så djupt trots skopa i bägge ändar så får man skratta åt det. ;)

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
Dalbotös skrev:
Är man så klantig så man lyckas köra fast så djupt trots skopa i bägge ändar så får man skratta åt det. ;)
Ja jag tänkte samma sak. :)

Mikael och dalbotösen, har ni suttit i något med större däckdimension än 30 tum, fyrhjulsdrivet och ska göra något utanför farbar väg?

Skratta inte.

Protte

• Gilla
kontorsråttan
  • Laddar…
peternicklas
Dalbotös skrev:
[bild]

Taget häromdagen. :wow::wow::wow:
Nybörjarmisstag, vad skulle han där ute och göra i första läget? Så otroligt klantigt...

https://m.youtube.com/watch?v=-6CzS0w-iOI

Det finns massor av såna här klipp på Youtube. Tydligen är det inte så svårt att göra såna här missbedömningar och alla är väl inte idioter. Jag lider med dem i alla fall. (Och nej, jag jobbar inte med sånt här! )

• Gilla
kontorsråttan
  • Laddar…
Dagens krav på skruv börjar bli ohållbar...Det är dessutom den MINSTA rekommenderade längden...

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Med vänlig hälsning, fremax

• Gilla
Eld och 3 till
  • Laddar…
Snailman
peternicklas skrev:
Nybörjarmisstag, vad skulle han där ute och göra i första läget? Så otroligt klantigt...
Det är ju en dikesskopa han har monterad baktill , och lite diken skulle väl inte skada att ha där?

• Gilla
Fredandel och 1 till
  • Laddar…
fremax skrev:
Dagens krav på skruv börjar bli ohållbar...Det är dessutom den MINSTA rekommenderade längden...

[bild]

Med vänlig hälsning, fremax
Ska den kanske skruvas i trallbrädornas längdriktning?

• Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Jobbigt att få tag på en dragaren som orkar dra i den :/

kontorsråttan
prototypen skrev:
Mikael och dalbotösen, har ni suttit i något med större däckdimension än 30 tum, fyrhjulsdrivet och ska göra något utanför farbar väg?

Skratta inte.

Protte
Hafv förtröstan med dem, ty de veta att mat komma från affären ock virke från bygghandeln.
Inled dem icke i verkligheten...
:)

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
prototypen skrev:

Skratta inte.

Protte
Det är ju nästan ännu mer humor att du anser dig ha rätt att bestämma vad jag får tycka är roligt. :)

Helt säker på att det inte är jag som körde fast?

kontorsråttan skrev:
Hafv förtröstan med dem, ty de veta att mat komma från affären ock virke från bygghandeln.
Inled dem icke i verkligheten...
:)
Jag kan inte tala för andra men jag kan tala för mig själv. Helt sant, vintertid kommer en hel del mat från affären. Sommartid kommer den från grönsakslandet förutom proteinet som oavsett årstid enbart kommer från mina egna djur. Förutom en och annan fisk då, har ju ingen egen sjö så där får jag fuska.
Lånade farsans logosolsåg ett par gånger men det jag eventuellt tjänar i kronor på att såga sina egna träd förlorar jag raskt i tidsåtgång så nuförtiden köper jag oftast virke på brädgårn, helt rätt! Räcker med alla satans träd som skall tas om hand för att fixa veden varje år för att hålla saknaden efter en rejäl dag i skogen stången resten av året.
But hey, what do I know om livet? Kommer hur som helst fortsätta att garva åt fastkörda fordon, oavsett om det är jag som kört fast själv eller grannen. ;)

• Gilla
Jumos
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.