8 128 795 läst · 39 567 svar
8129k läst
39,6k svar
Humorhörnan ...
kontorsråttan
Medlem
· Nomansland
· 221 inlägg
kontorsråttan
Medlem
- Nomansland
- 221 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 336 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 926 inlägg
Mikael och dalbotösen, har ni suttit i något med större däckdimension än 30 tum, fyrhjulsdrivet och ska göra något utanför farbar väg?
Skratta inte.
Protte
Skratta inte.
Protte
https://m.youtube.com/watch?v=-6CzS0w-iOI
Det finns massor av såna här klipp på Youtube. Tydligen är det inte så svårt att göra såna här missbedömningar och alla är väl inte idioter. Jag lider med dem i alla fall. (Och nej, jag jobbar inte med sånt här! )
Det finns massor av såna här klipp på Youtube. Tydligen är det inte så svårt att göra såna här missbedömningar och alla är väl inte idioter. Jag lider med dem i alla fall. (Och nej, jag jobbar inte med sånt här! )
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 572 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 572 inlägg
kontorsråttan
Medlem
· Nomansland
· 221 inlägg
kontorsråttan
Medlem
- Nomansland
- 221 inlägg
Det är ju nästan ännu mer humor att du anser dig ha rätt att bestämma vad jag får tycka är roligt.prototypen skrev:
Helt säker på att det inte är jag som körde fast?
Jag kan inte tala för andra men jag kan tala för mig själv. Helt sant, vintertid kommer en hel del mat från affären. Sommartid kommer den från grönsakslandet förutom proteinet som oavsett årstid enbart kommer från mina egna djur. Förutom en och annan fisk då, har ju ingen egen sjö så där får jag fuska.kontorsråttan skrev:
Lånade farsans logosolsåg ett par gånger men det jag eventuellt tjänar i kronor på att såga sina egna träd förlorar jag raskt i tidsåtgång så nuförtiden köper jag oftast virke på brädgårn, helt rätt! Räcker med alla satans träd som skall tas om hand för att fixa veden varje år för att hålla saknaden efter en rejäl dag i skogen stången resten av året.
But hey, what do I know om livet? Kommer hur som helst fortsätta att garva åt fastkörda fordon, oavsett om det är jag som kört fast själv eller grannen.