7 774 294 läst · 38 073 svar
7774k läst
38,1k svar
Humorhörnan ...
Jo.mexitegel skrev:
Jag är FÖR att alla får vara precis vad dom vill, men om någon vill kalla sig Japan utan att uppenbarligen vara det så är det inte fråga om en identitetskris utan ett faktafel. Så jag skulle kanske inte svara lika diplomatiskt på alla frågor.....
Om ditt svar inte hör hemma i denna tråd, så gör väl inte din kommentar till filmen det heller?Stefan Bengtsson skrev:
Filmen är roligt, men det är så klart ett debattrick, där hon i de första frågor implicerar att hon vet att hon inte är man men vill veta om det är ok att identifierar sig med en. I slutet implicerar hon däremot att hon vill veta om det är ok att hon tror att hon är sju år och om hon därför har rätt at gå till lågstadiet igen.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg
Menar du att jag inte får lov att tala om att jag undrar hur det gick till att spela in filmen? Jag håller med om att det är off topic, för det är ju ingen rolig fråga alls. Men det är ju ett forum, som bygger på att man kommenterar andras inlägg.elpaco skrev:
Mina svar på frågorna i filmen skulle med nödvändighet bli politiska, och att det inte hör hemma i en forumdel som heter "Övrigt offtopic" med underrubrik "obs ej politik" behöver väl inte förklaras.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg