Mina föräldrar hade God och grannen hade Jul som första tre bokstäver. Var jättekul som barn men kanske inte lika imponerande nu :rofl::crysmile:
 
  • Haha
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
S
Vad är det för skillnad på en fiskmås och en kvinna?
Den ena far runt och skränar och lämnar dig inte ifred. Det andra är en fågel.
 
  • Gilla
raveper och 1 till
  • Laddar…
S
En person kommer gråtandes och snörvlandes hem till en vän.
Vad har hänt, frågar vännen.
Morfar har dött.
Ja men han var ju ändå 99 år. Det måste ju varit väntat?
Nä, fallskärmen vecklade inte ut sig.
 
plaggis plaggis skrev:
Jag hade en gång en Ford med regnummer LLA xxx, gud vad jag var barnslig på den tiden och åkte runt och hoppades att man skulle hitta en bil med regnummer som började på KNU...
Svart Daewoo-bil sedd bakifrån med registreringsskylt som lyder "HIGOD-666".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
plaggis plaggis skrev:
Jag hade en gång en Ford med regnummer LLA xxx, gud vad jag var barnslig på den tiden och åkte runt och hoppades att man skulle hitta en bil med regnummer som började på KNU...
knu-lla.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Grinigt Positiv och 13 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
Fantastiskt, jag hittade aldrig någon KNU...
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Varning för känsliga tittare... fast ganska imponerande ändå!
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
mikethebik och 16 till
  • Laddar…
Jag vet inte hur jag ska reagera, men en sak är säker, jag skulle inte hoppat i efteråt :sick::poop:
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
åffyffa-an...
 
  • Gilla
Nicci
  • Laddar…
Vilken jävvla tur att han inte gjorde en volt ändå:crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
En bild av karaktären Grogu från Star Wars serien, med texten om svårigheten att göra alla nöjda och enkelheten att irritera.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Lite creds för timing och kroppskontroll måste han ändå få?
 
  • Gilla
AndersPS
  • Laddar…
S
Jag törs inte klättra upp på stegen, jag har svindel.
Det har jag också, men jag fick den av slaktaren.
 
S
En biståndsarbetare var ny i trakten i mörkaste Afrika. Första kvällen gick han ut på stan och träffade en kvinna på en pub. Det slutade med att han hamnade hemma hos henne, i hennes säng och sedemera i henne. Eftersom elen var avstängd på natten så hade han lite besvär med att hitta rätt dörr, men in kom han och kvinnan började omgående att stöna, humma, humma humma. Han kunde ju inte språket, så han fortsatte till hennes allt högre ackompanjemang enligt ovan.
Ett par dagar senare tog hans chef med honom på en golfrunda. Dock hade han aldrig spelat detta spel tidigare, men höll tyst av respekt för chefen. Vid första hålets utslag, kallas tee, peggade vår vän upp och klappade till bollen för fulla trumpeter. Snedträff givetvis och bollen flyger i en båge in på nästa bana varvid deras inhemske caddie skriker humma humma, humma. Vår vän blev givetvis ställd. Fan, det skrek ju kvinnan som jag hade se, hmmm fem eller sju med härom natten. Han frågade sin chef vad detta uttryck betyder och fick svaret: Fel hål.
 
  • Haha
nino
  • Laddar…
Karlia
Kan någon förklara det roliga tack? Det här är typexempel på humor jag inte förstår.

På grund av språksvårigheter blir kvinna påsatt på ett sätt hon inte vill, mannen fortsätter ändå. Våldtäkt. Varför är det roligt?
 
  • Gilla
Jonobe och 14 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.