7 876 639 läst · 38 506 svar
7877k läst
38,5k svar
Humorhörnan ...
För att fortsätta på raggarna, när vi åker ner till affären typ fredag kväll är döttrarna 11-13 år ofta med för fredagsmys typ, Det står ofta epor och nån halvgammal volvo och hänger på ishallens parkering som vi passerar. Våran bil har ett hyfsat ljudsystem och det finns inget bättre sätt att få damerna att lyda än att hota att vi kör in på parkeringen och spelar Kiss på högsta volym om dom inte gör läxorna eller vad nu som gäller för stunden, är jag elak?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Visst är det härligt när dottern himlar med ögonen och suckar bara för att man råkar gå in i samma rum/hus/ort/kommun.13th Marine skrev:
Snart har hon körkort och då vet jag vems tur det är att himla med ögonen och sucka
En del av att vara förälder är att se till att barnen får vara med om så många pinsamma situationer som möjligt så att dom den vägen lär sig att ingen bryr sig vilket som, plus att deras kompisar troligen tycker att dom har häftiga föräldrar (jag intalar mig själv det i alla fall)
Jag var ju eparaggare och sedan riktig raggare, när vi var på topp hade vi en Dodge Challenger 440 Magnum och gjorde donuts på torr asfalt varje helg. Sedan har vi blivit fakturadministratör, verkmästare,fackansvarig på pappersbruk, teamansvarig på plastindustri av vi 4 som skulle äga världen. Inte det man trodde då men det funkar och så blir det väl för det flesta.
Edit:Givetvis är detta okänt för döttrarna, när dom blir 30 kanske det är dags, hade ju trimmad moppe som nästan nådde 100km/h.
Edit:Givetvis är detta okänt för döttrarna, när dom blir 30 kanske det är dags, hade ju trimmad moppe som nästan nådde 100km/h.
Redigerat:
Aldrig försent att ta upp raggarkariärenV Ville_Vessla skrev:Jag var ju eparaggare och sedan riktig raggare, när vi var på topp hade vi en Dodge Challenger 440 Magnum och gjorde donuts på torr asfalt varje helg. Sedan har vi blivit fakturadministratör, verkmästare,fackansvarig på pappersbruk, teamansvarig på plastindustri av vi 4 som skulle äga världen. Inte det man trodde då men det funkar och så blir det väl för det flesta.
Såg att nappen (pilsnerbil) var till salu nu