7 916 läst · 69 svar
8k läst
69 svar
Hockeystjärna fast för att ha plogat rattfull
Om du orkar tänka till så kanske det var pga senare inlägg om skottning och gräsklippning på egen gård/tomt.useless skrev:
Japp, det gäller motordrivet fordon. Så även OK att ta sig några långburkar om man kör (vissa klasser) av elcykel och elsparkcykel, märkligt nog. Dock inte motorredskap eller traktor som åkgräsklippare. Eller fyrhjuling som det tydligen handlade om i detta fall.Keiller skrev:
Bara för att det finns kokain på varenda toalett i riksdagshuset så betyder inte det att våra rikgsdagsledamoter är skyldiga.R Rejäl skrev:
Det skulle faktiskt kunna vara städaren, någon okänd besökare, eller tomten. 🙄
De som har mjöl under näsan har säkert bara bakat semlor. Det är faktiskt snart fettisdagen!
Eller hur😂 droger är så utspritt att jag kan sätta min pung på att inte alla i riksdagen inte skulle klara ett drogtest, hade det aviserats i förhand så skulle det bli många sjukskrivningar😢Unikt namn skrev:
Redigerat:
Då är det väl ännu viktigare att stämma i bäcken? Kommer garanterat att eskalera till dålig grannsämja, något MC-gäng blir inblandat, sen något annat kriminellt gäng och kriget är ett faktum.Jonatan79 skrev:
lite weed är ju inte vad jag skulle säga är knarkare faktiskt många av svenska nhl spelar som använder sig av Cannabis bättre för kroppen en skiten man får på apoteketS Sigge Sk skrev:
i usa är det lagligt så därför många tar vanan med sig hem
0.2 promille är givetvis ett icke-problem när man plogar uppfarten. Men nu var ju inte det hela problemet.
Det står ingenting byggrelaterat i rubriken. Gjorde inte nyckelorden "hockeystjärna" "fast" och "rattfull" dig misstänksam?Fel av Åke skrev:
I artikelingressen ser man att den inte är speciellt byggrelaterad. Att du ändå kommenterade den i forumet tyder på att den rönte ett visst intresse. Varför kommenterade du annars? Det hade annars varit enklare helt enkelt skippa resten av artikeln och gå vidare till något mer intressant.
Men ovanstående är av mindre vikt. Det intressanta är varför man klagar på att vissa typer av artiklar förekommer på Byggahus istället för att bara ignorera det man inte är intresserad av.. Det finns mycket på Byggahus som jag inte är intresserad av men jag låter då helt enkelt bli att läsa det.
F.ö. så tycker jag att vi håller oss till argumentum ad rem och inte nedlåter oss till argumentum ad hominem.
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
Jag märker att jag har svårt att nå fram till dig. Jag klickar på nästan alla artiklar och läser det mesta. Det jag försöker få fram med att kritisera denna artikel är att jag vill inte att Byggahus ska bli någon typ av skvallerblaska, för då blir den helt ointressant för mig.P pmd skrev:
Jag kommer inte att göra fler inlägg i den här debatten utan lämnar den därhän nu.