7 916 läst · 69 svar
8k läst
69 svar
Hockeystjärna fast för att ha plogat rattfull
En till som hade partaj på E4an, utanför Ö-Vik.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/v...k-nu-atalas-kand-artist-for-grovt-rattfylleri
Roger Pontare, 1,7 promille.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/v...k-nu-atalas-kand-artist-for-grovt-rattfylleri
Roger Pontare, 1,7 promille.
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
Jag blev inte förnärmad .Jag brukar säga ifrån när jag tycker något är fel, och det tycker jag det här var! Fortsätter det så här så är ju snart Byggahus en ny skvallermedia.P pmd skrev:
Jag klickade och ville läsa för jag trodde det var något relaterat till forumet...🙂
Plogning av uppfart är väl i och för sig både "on topic" och ett aktuellt ämne.Fel av Åke skrev:
Men redaktionen kunde ju gett det en mer relevant vinkling, som vilken modell av fyrhjuling det handlar om, lutningen på uppfarten, m.m. 😂
En åsikt får alla ha. Jag gnäller på relevansen av åsikten, inte på att du har den.S Stuff skrev:
Innehållet i publicerade artiklar på Byggahus skapas helt och hållet av Byggahusredaktionen. Den här tråden innehåller kommentarer till en Byggahusartikel. Dessa kommentarer har skrivits, till största delen, av folk som är intresserade av ämnet. De som inte är intresserade av ämnet och ändå kommenterar kanske borde fundera en stund på varför de har kommenterat.
Det finns inget som helst krav på att du ska delta i trådar på forumet som du inte vill delta i. Strunta i det du (tror att) du inte gillar och delta i det som intresserar dig. Du blir bara ledsen om du ska hålla koll på alla trådar du inte vill vara med i.S Stuff skrev:Jag valde ändå en gång i tiden att gå med i forumet för att det verkade vara för mig relevanta ämnen och innehåll som skapas av drivna och kunniga medlemmar. (Har sedan dess också varit en så pass aktiv deltagare/medskapare att jag till och med förtjänat en byggahus t-shirt). Inget konstigt att jag blir lite ledsen i ögat av att se ägarna "sälja ut sig" genom att fylla på med skvaller/clickbait/skräp. OM det fortsätter och blir mer av den varan så kommer de som främst är intresserade av kärninnehållet på denna sida att tröttna och lämna och då urholkas sidan helt.
Det går utmärkt att ha båda sortens medlemmar. De båda kategorierna behöver inte delta i samma trådar om det inte finns överlappande intressen.S Stuff skrev:
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
Att det var en hockeyspelare är ju helt irrelevant för forumet, att man inte får köra motorredskap påverkad är relevant. Personligen skulle jag tro(tt?) att det var lagligt att klippa gräset efter ett par öl på egen tomt, men det kanske det inte är? Ser gärna en fördjupad artikel med fokus på det istället för vilken kändis som gjort vad.
Det verkar vara olagligt.A ajn82 skrev:Att det var en hockeyspelare är ju helt irrelevant för forumet, att man inte får köra motorredskap påverkad är relevant. Personligen skulle jag tro(tt?) att det var lagligt att klippa gräset efter ett par öl på egen tomt, men det kanske det inte är? Ser gärna en fördjupad artikel med fokus på det istället för vilken kändis som gjort vad.
https://teknikensvarld.expressen.se...IXzD3IQXLNFvgOUf8K2u0zeagyhk9qorn-ySHjny4JQ==
Idrottsstjärna som super o knarkar är ingen stjärna, bara en idiot.Redaktionen skrev:
Vilken typ av brott ska dom prioritera bort tycker du?Jonatan79 skrev:
I det här fallet blev dom utringda för att personen i fråga tog bilen hem från hockeyarenan efter att laget firat en bortaseger i bussen tillbaks. Är det inte rimligt att polisen försöker stoppa rattfyllerister i trafiken om dom får chansen?
Flera av Sveriges största idrottsstjärnor har supit och knarkat. En del har blivit legendariska idrottshjältar och fått mer eller mindre framgångsrika karriärer efter att de slutat med sina idrotter men det är nog bara de som skämt ut sig ordentligt som tappat stjärnstatusen och betraktas som idioter?S Sigge Sk skrev: