På konsumentens sida
· 3 125 inlägg
Nattens snöfall gäckade hockeystjärnan som beslutade sig för att ploga både sin egen och grannens uppfart, dock hade han druckit alkohol och rökt cannabis.
Du kan läsa artikeln här: Hockeystjärna fast för att ha plogat rattfull
Du kan läsa artikeln här: Hockeystjärna fast för att ha plogat rattfull
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
Men vad är det här för artikel på ett (som jag tidigare tyckt) seriöst forum för sommarstuge/lägenhets-ägare och andra som har trädgård eller byggnadsvård som intresse??!!
Ägna tiden åt att göra relevanta artiklar och reportage istället!! Detta är off topic!
Ägna tiden åt att göra relevanta artiklar och reportage istället!! Detta är off topic!
Jag kan ändå se ett värde i att artikeln läggs upp här, då det är många utav oss användare som har åkgräsklippare, trädgårdstraktorer etc. och man allt för ofta (inte nödvändigtvis på forumet) stöter på attityder kring användandet av dessa maskiner under påverkan av alkohol (och annat såklart), som inte rimmar med lagen.
En bra påminnelse om att spara "gräsklipparölen" tills efter att hela gräsmattan är klippt.
En bra påminnelse om att spara "gräsklipparölen" tills efter att hela gräsmattan är klippt.
En annan bra påminnelse är att utreda grannarna psykiska hälsa innan man köper ett nytt hus...Korvgubbe skrev:Jag kan ändå se ett värde i att artikeln läggs upp här, då det är många utav oss användare som har åkgräsklippare, trädgårdstraktorer etc. och man allt för ofta (inte nödvändigtvis på forumet) stöter på attityder kring användandet av dessa maskiner under påverkan av alkohol (och annat såklart), som inte rimmar med lagen.
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 135 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 135 inlägg
Därför man har robot så man kan njuta av gräsklippar ölen i lugn och ro 😋Korvgubbe skrev:Jag kan ändå se ett värde i att artikeln läggs upp här, då det är många utav oss användare som har åkgräsklippare, trädgårdstraktorer etc. och man allt för ofta (inte nödvändigtvis på forumet) stöter på attityder kring användandet av dessa maskiner under påverkan av alkohol (och annat såklart), som inte rimmar med lagen.
Får bara se när snöskottningsrobot kommer, sådan skulle jag verkligen vilja ha när kommunen blockerar våran utfart jämt och ständigt.H Hallerudsbo skrev:
Gör det säkert av jävulskap dessutom då andra sidan av vägen inte får samma vall. Skillnaden är att den sidan anlitat hjälp av snöskottning!
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 135 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 135 inlägg
Ja en sån robot skulle jag med vilja ha.kisumisu skrev: