19 229 läst · 56 svar
19k läst
56 svar
Hjälp: 70 tals väggströmbrytare sökes (bild)
Det är främst 1 och 2 poliga kron- och trappomkopplare jag är ute efter. Något vägguttag också.samlarpådetmesta skrev:Har tyvärr inga ramar för flera brytare. Däremot finns det fler 1-poliga, 2-poliga, kronomkopplare, trappomkopplare, petskyddade uttag och eventuellt en dubbeltrapp men de sitter fortfarande monterade och en del ska bytas ut i sinom tid.
Vad behöver du? Vill du även ha vägguttagen och 3-poliga brytaren? Tror dessa är gamla Eljo.
Hade tänkt att spara dessa för framtida behov, men risken är väl att de bara samlar damm. Bättre att de används
Jag kör på busch jaeger och behöver inget från Eljo.
Möjligen kan det finnas något här, vet inte hur aktiv denna firma är:http://www.billigaelgrejormedmera.se/product_info.php?cPath=47_54&products_id=121
Jag tror att jag kunnat fixat någon enstaka strömbrytare av den serien, misstänker att det ligger och skräpar 1-4 st typ, någonstans ute i garaget.
Men det hade väl inte räckt till hela ditt behov, och nu har du ju även fått ett flertal till dig.
Du får väl bumpa till tråden ifall du har brist på någon enstaka sen.
Men det hade väl inte räckt till hela ditt behov, och nu har du ju även fått ett flertal till dig.
Du får väl bumpa till tråden ifall du har brist på någon enstaka sen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 586 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 586 inlägg