Jonas-74 skrev:
Hej allihopa!!

Garget har uppdaterats på hemsidan.

Blir inte så mycket gjort just nu när våran lille pojk tar all vår tid  ;) ;) :D
Jättefint hus och garage! Blev väldigt kär i ert kök... Var finns bilderna på sonen då? :D GRATTIS!!!

/fia
 
Hej Fia

Jag har skickat ett mail till dig på våran son. ;D
 
Jonas-74 skrev:
Hej Fia

Jag har skickat ett mail till dig på våran son. ;D
Tack, de har kommit, nu blev jag väldigt bebissjuk... Vrålsöt liten kille! :)
 
Tjoho, nu har vi uppdaterat sajten med foton igen,  kakling, badrum, tvättstuga, golv mm.
/Danno

PS. Nu finns även ett bildspel om trappan DS.
 
Charisma - Explorer 1-0 ;D

Danno. Det var den snyggaste trappa jag sett! Filmen visade ju prov på dödsföraktande balansakt.
Snyggt hus!
 
Danno skrev:
Tjoho, nu har vi uppdaterat sajten med foton igen,  kakling, badrum, tvättstuga, golv mm.
/Danno
Vrålsnyggt!!! Fick hjärtat i halsgropen då jag såg filmen med trappan, ser fram emot bilder med samma trappa fast med RÄCKE! *S* Himla snygg var den i alla fall! :D
 
Nu är min sida uppdaterad igen.
Finns massor av bilder på installationen av min Tulikiviugn.
Informationen finns under "Dagbok".

www.westwaters.se/alelundsv
 
Nu ligger det en massa nya bilder från vår villa Pärluggla från LB-hus på våran hemsida. Bilderna är tagna efter det att vi haft våran besiktning och alla är tagna inomhus.

Mvh
Daniel med familj

http://medlem.spray.se/parlugglan/
 
Grattis Poxeman till en kanonspis och instruktiva bilder! Keep up the good work! Vi kan föreställa oss kvällar med bitande vinterkyla, sprakande eld, en björnfäll och immiga glas. // Kenneth
 
Har lagt in lite nya bilder på hur badrummen blev på övervåningen. Ta en titt på hemsidan.
 
Nu har jag fixat datorn så jag kan lägga in nya bilder, så det finns några från de senaste veckornas jobb.
 
Abuquir:

Kanonsnygg möbel den med rund ho!
Det passar verkligen bra med porslin mot Ekskivan! :D
Vilket märke är det på möbeln?


 
Jesca_j skrev:
Abuquir:

Kanonsnygg möbel den med rund ho!
Det passar verkligen bra med porslin mot Ekskivan!  :D
Vilket märke är det på möbeln?

Ifö (Eller möjligen IDO) skall se om jag kan kolla detta och den är köpt på Bauhaus i Göteborg när de hade någon utförsäljning i höstas. Jag vet inte om de har den nu.
 
Jesca_j skrev:
Nu har jag fixat datorn så jag kan lägga in nya bilder, så det finns några från de senaste veckornas jobb.
En härlig hemsida du har, inget tjafs. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.