Vilket lägge !

Det kommer att bli jätte läckert detta hus just där ;)
Det blir kul att följa bygget.

Lycka till!
 
Uppdaterat med flygfoto, iofs ser hela Skåne ut så har från luften.
 
Sweli skrev:
Jag skriver mina kommentarer i "Kommentarer till H...." ;D
.....
 
För att inte denna tråd ska sjunka för långt slänger jag in en blänkare om att vi nu rivit vår skorsten. Jätteroligt, men dammigt! http://hem.spray.se/fasting65/

 
Hej brorsan! Trist med taket :p
Det blir ju fint!
 
KarlXII skrev:
.....
Det blev lite konstigt skrivet, det tog lite tid för dig att reagera ;D ;D ;D ;D
 
Tänkte också bara tipsa om vår lilla fotomontage som vi har gjort över vårt bygge. Vårt hus kommer nästan nyckelfärdigt (nästa vecka) och inflyttning är fem veckor senare.

http://www.selstam.nu/huset/

Det här är vårt bildgalleri med över 150 bilder som vi har kompletterat med en del "putslustiga" kommentarer. Tilläggas kan att detta är vårt första husbygge och att vi inte är någre jättehejare på det här med att bygga hus och har valt en entreprenadform som passade oss. :)

Lämna gärna kommentarer i gästboken!
 
Gisela skrev:
GeneralFailure!
Din hemsida är helt OK, men har ni fortfarande snö? Det vore kul att se ditt hus i strålande solsken. Ska bli fint väder i helgen...... Imponerande med all panel. Snyggt. :)
Det som döljs i snö....
Snön är bra mycket vackrare än leråkern till tomt som vi har nu. Men, visst, blir det fint väder i helgen kanske jag tar ut kameran.
 
General Failure Vad har ni för kakel i köket, ser snyggt ut (höganäs?)
 
Balzary skrev:
General Failure Vad har ni för kakel i köket, ser snyggt ut (höganäs?)
På kartongen står det "Maolishe dell'Umbria DU 204 BLU". Kommer från Italien. Det kanske kan vara till någon hjälp.
 
:)

Hepp, ska jag meddela mina uppdateringar här eller under 'Kommentarer till......." ??

Nu är det i alla fall lite nya texter och bilder mm
:D

hälsar
Sverige Stugan
ägarinna
med problem
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.