51 261 läst · 88 svar
51k läst
88 svar
Har tydligen byns största kattlåda
Jag försökte leja bort helheten i mitt källarprojekt, men fick då till svar att jag var välkommen att återkomma när grovarbetet var klart så kunde de hjälpa till att regla upp nya väggar och göra finliret. Bortskämda jävlar.pontuskarlsson skrev:
Vi kommer att ta källaren i etapper när bostadsvåningen är klar. Vi får se hur mycket vi orkar själva vid det laget Badrummet lejer vi ut helt när det blir dags, vår händighet ligger på nivån spackla, måla och riva ut träkonstruktionerB Bonzo2000 skrev:
Äntligen dags att börja isolera nästa rum..
plockade in lite isodrän från uthuset, såg ju att mössen hunnit vinterbona även i år. Tur dom är ute i tid!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
plockade in lite isodrän från uthuset, såg ju att mössen hunnit vinterbona även i år. Tur dom är ute i tid!
Logga in
Skapa konto
har köpt lite olika modeller av hinkar som ska vara bättre rent ergonomiskt. Men det slutar alltid med dom ”vanliga” hinkarna av någon underlig anledning..C coccon skrev:
Tog tag i rummet som jag egentligen tänkt att låta bli. Rummet som ligger under farstun. Drog aldrig dräneringen runt farstun i somras.. men kom på att det kanske kan få bli jordkällare.
la ner två dräneringsrör med ett stick uppåt. För att iallafall kunna se om nivån stiger.
beställde även en ytterdörr till detta rum i morse!
la ner två dräneringsrör med ett stick uppåt. För att iallafall kunna se om nivån stiger.
beställde även en ytterdörr till detta rum i morse!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto