6 775 läst · 35 svar
7k läst
35 svar
Handrensat tomten, helt justerad själv...
byggimpert skrev:Nu när det bara var ca. 100 m2 kvar av vår 1250 m2 stora tomt, där jag ömsom krypandes på knä eller via fällknivsgång handrensat jorden från allt rotogräs som kvickrot, brännässlor osv osv. under sista veckan och vad tror ni händer......, då upptäcker jag efter sen lunchpaus igår att höger fot inte vill vara med om detta mer, droppfot......... :'(
Hela framfoten är slapp som en trasa, det går inte att gå utan att det både ser ut och låter som om jag fått 'stroke', maken tror nu att jag har 'stroke' i foten, men att det troligtvis går över så småningom :
Jaja... hoppas han har rätt för det gick inge bra att köra bil heller, måste lyfta hela benet för att flytta foten mellan gas och broms :-/, och vi som skulle börja med marbeläggningen på infart och gångar idag :'(
Jag vet precis hur du känner dig.
Jag har sedan mitten av juli också en lam fot. Går fortfarande på kryckor och ska få en skena som gör att foten hänger med när jag går, dock behöver jag gå med kryckor tydligen.
En fundering, har du mycket smärta? Kanske har din fot blivit bra när du läser det här men jag skulle gärna vilja ha kontakt eftersom jag lider av samma sak.
/Sanna
Kroppsarbete är banne mig inte nyttigt, det är väl det jag alltid har misstänkt > >
//Christina.
*EDIT* Men solbrännan på ryggen är det inget fel på iaf. ;D
Jag har skickat ett PM till dig.Ekorre skrev:Hej, jag hittade ditt mail om peroneuspares. Jag håller på att bli tokig, jag har peroneuspares på vä underben och foten är helt lam. Har varit så i fem månader. Doktorn kan inte hitta någon klämskada, jag är röntgad ländrygg, bäcken, höft, låt och knä har du blivit bra finns det något hopp. Snälla svara så blir jag jätteglad att få kontakt med någon med samma problem.
Elisabeth
Knuttan
Liknande trådar
-
Min grusuppfart är helt invaderad av ogräs, hur återställer jag den?
Trädgård allmänt -
Byggherre ska stycka upp granntomten, vad gäller för vägservitut?
Juridik -
Ta bort heltäckningsmatta från trätrappa
Golv -
Helt stillastående rexovent RDAA 1-4-1
Ventilation -
hittat den perfekta tomten - fast kvällssolen är på helt fel håll :(
Tomter