A AddeThörnberg skrev:
Har aldrig vart några som helst problem för mig att reklamera. Gå till chatten och ta det därigenom. Har även reklamerat via ebay.de helt utan problem till extern säljare
Lite sen återkoppling från mig, men...
Tack så mycket för tipset! Jag följde detta och det gick otroligt enkelt och smidigt att reklamera ssd disken!

• Gilla
Dowser4711
  • Laddar…
M MastiffLtd skrev:
Lite sen återkoppling från mig, men...
Tack så mycket för tipset! Jag följde detta och det gick otroligt enkelt och smidigt att reklamera ssd disken!
Vad skönt. Jag har tyvärr haft ganska mycket problem och behövt besöka den chatten flertalet gånger. Men har alltid lämnat chatten förundrad över hur smidigt som löser alla problem

A AddeThörnberg skrev:
Vad skönt. Jag har tyvärr haft ganska mycket problem och behövt besöka den chatten flertalet gånger. Men har alltid lämnat chatten förundrad över hur smidigt som löser alla problem
Ja det var absolut en positiv överraskning, jag hade laddat upp med länk till tillverkarens sida där de informerade om sina garantier och jag förväntade mig att Amazon skulle ifrågasätta varför jag inte reklamerat tidigare, men set var inget snack utan snarare lite överdrivet ursäktande att produkten inte levt upp till förväntningarna osv.
Nu var det ju inte hela världen om jag kunde reklamera disken eller inte utan mer en test om man ska våga beställa dyrare varor, vilket jag nu inte skulle tveka en sekund att göra...

• Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.