56 273 läst · 167 svar
56k läst
167 svar
Grundlurad av Amazon.se
Lite sen återkoppling från mig, men...A AddeThörnberg skrev:
Tack så mycket för tipset! Jag följde detta och det gick otroligt enkelt och smidigt att reklamera ssd disken!
Vad skönt. Jag har tyvärr haft ganska mycket problem och behövt besöka den chatten flertalet gånger. Men har alltid lämnat chatten förundrad över hur smidigt som löser alla problemM MastiffLtd skrev:
Ja det var absolut en positiv överraskning, jag hade laddat upp med länk till tillverkarens sida där de informerade om sina garantier och jag förväntade mig att Amazon skulle ifrågasätta varför jag inte reklamerat tidigare, men set var inget snack utan snarare lite överdrivet ursäktande att produkten inte levt upp till förväntningarna osv.A AddeThörnberg skrev:
Nu var det ju inte hela världen om jag kunde reklamera disken eller inte utan mer en test om man ska våga beställa dyrare varor, vilket jag nu inte skulle tveka en sekund att göra...
Produkter som diskuteras i tråden