Jag ser bara en opersonlig låda i mängden. Det som avviker från det vanliga är väl isf att det inte är vitt.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
Fast oftas handlar det om priset många skulle nog bygga som det här huset men då blir huset minst 3 gånger så dyrt på grund av dom dyra byggpriserna i Sverige man ser dom spännande och intressanta husen oftast ligger i dom finaste områdena med högs inkomster men jag håller med dig
Jo, så är det förstås - delvis Men blir ändå glad av att se det här. Men som tur är passar det ju inte alla; för mörkt, svårt med tillgänglighet, för dyrt att värma upp, får många mattor, för få mattor...
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
JohanVD JohanVD skrev:
Jag ser bara en opersonlig låda i mängden. Det som avviker från det vanliga är väl isf att det inte är vitt.
Jag ser en personlig låda. Äntligen!
 
  • Gilla
Ingridmaria1234 och 1 till
  • Laddar…
Tja, inte min kopp av te, det är ett som är säkert...
 
  • Gilla
Linur53
  • Laddar…
Förstod inte riktigt varför man ville ha ett hönshus (hönsgrotta?) i huset? Verkar ju inte direkt vara någon lantbrukarfamilj som byggt huset.
 
B b8q skrev:
Som vanligt vore det intressant att veta hur man löst tillgänglighetskraven. Jag ser inga ramper eller hissar, och det verkar inte finnas kök på bottenplanet (där man parkerar och går in) heller?
Tycker mig se en hiss mitt i trappen?
 
C
Interiören har man sett förut när detta hus varit på tapeten, men jag har aldrig sett några bilder som visar husets placering i omgivningen. Helt otroligt att ett sådant påkostat hus ligger inklämt i ett område med flerbostadshus :surprised:
 
C cpalm skrev:
Interiören har man sett förut när detta hus varit på tapeten, men jag har aldrig sett några bilder som visar husets placering i omgivningen. Helt otroligt att ett sådant påkostat hus ligger inklämt i ett område med flerbostadshus :surprised:
Flerbostadshus? Vad grundar du det på?
 
K Kirre2 skrev:
Flerbostadshus? Vad grundar du det på?
C cpalm skrev:
Interiören har man sett förut när detta hus varit på tapeten, men jag har aldrig sett några bilder som visar husets placering i omgivningen. Helt otroligt att ett sådant påkostat hus ligger inklämt i ett område med flerbostadshus :surprised:
tror han syftar på husen framför
 
M maria01 skrev:
tror han syftar på husen framför
Jag kan inte se nåt som ser ut som flerbostadshus. Villorna på Lidingö brukar vara rätt stora.
 
K Kirre2 skrev:
Jag kan inte se nåt som ser ut som flerbostadshus. Villorna på Lidingö brukar vara rätt stora.
Om du kollar på bilden med sjöutsikten så ser du punkt husen
 
M maria01 skrev:
Är 2 stycken par hus som han syftar på sök på
Norrviksvägen 13, 181 65 Lidingö, Sweden
[länk]
Du har rätt! Det är ju parhus. Men tycker kanske inte att det spelar så stor roll.
 
K Kirre2 skrev:
Du har rätt! Det är ju parhus. Men tycker kanske inte att det spelar så stor roll.
Jag håller med dig jag svara ju bara vad den andra skrev
 
  • Gilla
Kirre2
  • Laddar…
C
K Kirre2 skrev:
Jag kan inte se nåt som ser ut som flerbostadshus. Villorna på Lidingö brukar vara rätt stora.
Tittar man på bilderna är de rätt svåra att missa:
https://www.byggahus.se/sites/default/files/styles/storbild/public/2020-11/L1160635.jpg
https://www.byggahus.se/sites/default/files/styles/storbild/public/2020-11/L1160577.jpg
https://www.byggahus.se/sites/default/files/styles/storbild/public/2020-11/L1160603.jpg

Men skitsamma hur många lägenheter som finns där, jag fick bara för mig att huset hade ett helt annat läge. Men jag inser nu att Blondinbella verkar ha haft flera nästan identiska hus på Lidingö (?)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.