34 955 läst · 50 svar
35k läst
50 svar
Golvsliparkillen har förstört trappan!
Plätt Fia skrev:
Nej. Tog in offerter från 4 företag på offerta och 4 från servicefinder. Alla kom hit, tittade, gav offert. Jag kollade omdömen osv och valde en som låg i mitten prismässigt och hade många positiva omdömen. I fortsättningen kommer jag bara att anlita folk som annat folk har rekommenderat och där jag kan kolla på resultatet.
Uppdatering:
Jag kan ju berätta att golvsliparkillen håller med om att trappen är förstörd, och han kommer att betala mellanskillnaden från sin offert och vad det kommer att kosta att få den så som den borde blivit när han fick uppdraget, dvs fin. Jag kommer alltså betala det jag skulle, och han resterande. Det kommer att läggas på nya trappsteg av ett företag som inte gör annat, och jag hoppas nu att det hela får ett snyggt avslut.
/Maria
Jag kan ju berätta att golvsliparkillen håller med om att trappen är förstörd, och han kommer att betala mellanskillnaden från sin offert och vad det kommer att kosta att få den så som den borde blivit när han fick uppdraget, dvs fin. Jag kommer alltså betala det jag skulle, och han resterande. Det kommer att läggas på nya trappsteg av ett företag som inte gör annat, och jag hoppas nu att det hela får ett snyggt avslut.
/Maria
Avslut:
Allt löste sig till det bästa.
En trappfixarfirma kom hit och gjorde underverk med trappen och golvsliparkillen betalade utan krångel mellanskillnaden som avtalat.
Efter detta är nu väggarna målade en sista gång och trappräcket målat så nu anser jag trappen vara klar och har släppt det hela
Nu har jag andra bekymmer med en elementkille men det är en annan story.
Allt löste sig till det bästa.
En trappfixarfirma kom hit och gjorde underverk med trappen och golvsliparkillen betalade utan krångel mellanskillnaden som avtalat.
Efter detta är nu väggarna målade en sista gång och trappräcket målat så nu anser jag trappen vara klar och har släppt det hela
Nu har jag andra bekymmer med en elementkille men det är en annan story.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej.GlennB skrev:
De lade på nya plansteg ovanpå. det såg superenkelt ut men han som var här är ju naturligtvis proffs
https://fb.watch/hPMUOm15yW/