Undrar samma...

AXS
Ajaj, här är man seg på att svara. Lägenheten är såld, men ska försöka leta upp en bild.

Tyvärr blev det inte jättebra, blev inte tillräckligt svart till att börja med. Den blev även extremt hård, trotts mycket bra slippapper och bra maskiner lyckades jag inte slipa ner den.

Mäklaren var dock supernöjd och lägenheten såldes till rekordpris.

Bett frugan skicka bild från mäklaren, återkommer.

AXS
Alternativ text: Vit köksinredning med svart arbetsbänk och en oförväntat placerad svart låda ovanför diskhon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Felinstallerad köksbänkskiva som inte passar rätt mot gasspisen och skåpen.
Skapa konto

Kökskran ovanpå rostfri diskbänk och oöppnad fönsterlås närbild.
Skapa konto

Som ni kan se inte alls som det var tänkt...

Mer grått än svart? Verkar som det är svårt att få kolsvart.. Jag ska gjuta en öppning till en vedugn, och hade tänkt köra svart betong...

Om öppningen till vedugnen utsätts för uppvärmning så är det ingen bra ide att gjuta med betong.

kuntri skrev:
Om öppningen till vedugnen utsätts för uppvärmning så är det ingen bra ide att gjuta med betong.
Blir den yttre "ringen" sen vanligt tegel, närmast ugnen bli det två lager eldfast tegel med isolering mellan, sen kommer utrymmet man eldar i...

AXS
Dan_Johansson skrev:
Mer grått än svart? Verkar som det är svårt att få kolsvart.. Jag ska gjuta en öppning till en vedugn, och hade tänkt köra svart betong...
Gjorde testgjutningar innan, men med finbetong. Det blev både svart och lättslipat. Något blev fel är helt klart, men hela renoveringen av den lägenheten var likadan, som kanske syns på bilderna. Extremt mycket akrylfog.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.