1 850 läst · 45 svar
2k läst
45 svar
Ger du smeknamn till dina prylar?
Medlem
· Blekinge
· 10 471 inlägg
Sommarbilen heter Cathérine. Förra hette Michelle.
Förrförra bilen hade regnr MPN och med det fick den självfallet heta Min PetterNiklas. Behöver nog inte nämna att det var en MB E250 coupe
Bilen därpå hade LKG, och fick därav det självklara och okrystade namnet LillaKnullGumman.
Behöver nog inte nämnas att jag är man🤪
Bilen därpå hade LKG, och fick därav det självklara och okrystade namnet LillaKnullGumman.
Behöver nog inte nämnas att jag är man🤪
Det ser man på namnet. Såvida du inte är en kulla som definierar dig som mas.Noramasen skrev:
Tre saker är döpta.
Robotklipparen heter ”Molve”, Volvo v60 cc som är jeansblå kallas ”stor duvan” och vår fläskiga vw Phaeton kallas ”lill skodan”
Robotklipparen heter ”Molve”, Volvo v60 cc som är jeansblå kallas ”stor duvan” och vår fläskiga vw Phaeton kallas ”lill skodan”
Förrförra bilen gav sig själv, haft två Toyota Carina (gick dock inte att ringa till)
Nästa Toyota blev en Corolla combi som fick heta Carola. Sen har det inte blivit namn, Yaris, ja där tog fantasin stopp.
Frugans övertalning ledde till robotklippare för tio år sen. Den heter Lilla Gubben.
När det sen dök upp en robotdammsugare var Lilla Gumman givet.
Ingen normkritik här inte 😉
Nästa Toyota blev en Corolla combi som fick heta Carola. Sen har det inte blivit namn, Yaris, ja där tog fantasin stopp.
Frugans övertalning ledde till robotklippare för tio år sen. Den heter Lilla Gubben.
När det sen dök upp en robotdammsugare var Lilla Gumman givet.
Ingen normkritik här inte 😉
Medlem
· Blekinge
· 10 471 inlägg