4 491 läst · 48 svar
4k läst
48 svar
Genomförning för den här typen av mantelrör?
Det räcker för kakel. Men nu måste du ha Kortlingar precis överallt i badrummet där du vill göra en godkänd infästning. Det hade du inte behövt med 15 mm plyfa.M Martin Lj skrev:
Får du en skada där skadeorsaken är en infästning som bara sitter i plyfan får du problem med ditt försäkringsbolag.
Ok då ska jag bara skruva i väggreglarna för tunga infästningar.Krille-72 skrev:
Jag ringde vvs firman som kom och kompletterade arbetet idag.
De satte in LK Väggdosa UNI Push AX20 (RSK-Nr: 188 25 22) istället. Detta såg ut såhär
Jag läste i monteringsanvisningen medan vvs-snubben höll på och tyckte det såg bra ut.
Någon som ser något fel på den nya lösningen?
De skulle även komma och göra täthetskontroll imorgon. Är det vanlig praxis att man gör det? Han tyckte det var onödigt först men gick med på det.
De satte in LK Väggdosa UNI Push AX20 (RSK-Nr: 188 25 22) istället. Detta såg ut såhär
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag läste i monteringsanvisningen medan vvs-snubben höll på och tyckte det såg bra ut.
Någon som ser något fel på den nya lösningen?
De skulle även komma och göra täthetskontroll imorgon. Är det vanlig praxis att man gör det? Han tyckte det var onödigt först men gick med på det.
Liknande trådar
-
Hur bör jag plinta/bygga bjälklag för denna altan
Altan & Uteplats -
Hur är bytesmarknaden för hyresrätter? (Stockholm/storstäder)
Övrigt Off Topic -
Förhindra att vinden flyttar aluminiummöbler?
Altan & Uteplats -
Toalett som läcker, vad göra för att inte behöva ta bort den?
Vatten & Avlopp -
Takbelysning i kök nuförtiden; snyggt och utbytbara ljuskällor?
Belysning