420 639 läst · 2 056 svar
421k läst
2,1k svar
Gardena R40li
Låter spännande - men vad betyder dessa ord/funktioner i praktiken ?
Har någon annan problem med att Robonect verkar gå ner i sleep så fort den är i laddningsstationen? Är det någon inställning jag missat? Om den klipper är det inga problem att nå den, ej heller efter felsituationer.
EDIT: Alla timeout inställningar är satt på 9999.
EDIT: Alla timeout inställningar är satt på 9999.
Hei. Nordmann her, så det blir på norsk. Håper noen forstår
Har en Gardena R40Li som jeg har problemer med. 2013 mod.
Ladestasjonen blinker blått og grønt (hurtig), og klipperen melder om problemer med signal på grensekabel.
Tok feilsøking i henhold til bruksanvisning. Byttet guide med a1 og a2 i begge posisjoner og da lyser den grønt.
Laget også en ny grenseledning + guidekabel, men får fortsatt beskjed om ingen sløyfesignal.
Sjekket signalverdi og der var det 0 på alt.
Nytt sløyfesignal i menyen fungerer ikke. Feilmelding: ikke nytt signal.
Så jeg er egentlig tom for feilsøkingsmetoder og ideer.
Hovedspørsmål: går det an å gjøre Factory reset / hardere reset enn den i menyen som tilbakestiller brukerinnstillinger?
Evt kan det lønne seg å ta en Firmware update?
Mvh frustrert r40li-eier
Ladestasjonen blinker blått og grønt (hurtig), og klipperen melder om problemer med signal på grensekabel.
Tok feilsøking i henhold til bruksanvisning. Byttet guide med a1 og a2 i begge posisjoner og da lyser den grønt.
Laget også en ny grenseledning + guidekabel, men får fortsatt beskjed om ingen sløyfesignal.
Hovedspørsmål: går det an å gjøre Factory reset / hardere reset enn den i menyen som tilbakestiller brukerinnstillinger?
Mvh frustrert r40li-eier
HaakonSorvik skrev:Hei. Nordmann her, så det blir på norsk. Håper noen forstår
Mvh frustrert r40li-eier
Det verkar vara laddstationen det är fel på. Ta den till en verkstad där de kan kontrollera den.
Att uppgradera firmwaren kan du ju passa på att göra samtidigt.
Tusen takk for svar. Var redd for det, så tar den med til verksted i morgen, og håper og tror det eventuelt er en reklamasjonssak.johan63 skrev: