j-o75 skrev:
Enligt Eniro så finns inte ens ett företag med det namnet på adressen som anges. Jag hittar inte ens namnet på en företagssökning

Har vi sådan tur att någon bor nära Trädgårsgatan 4 i jkpg och kan kolla om det finns något där överhuvudtaget?
Jag gick förbi där för en stund sedan och såg inget om garageexperten, däremot, precis som hempularen skriver, så ligger gameheaven på den adressen.

Kollade Gameheaven och dom håller visst på med följande:

46731Partihandel med virke och andra byggmaterial
56100Restaurangverksamhet
62090Andra IT- och datatjänster
46900Övrig partihandel

Som verkar ju vara riktiga mångsysslare! Känns inte helt 100. Då är alltså Skånska byggvaror nästa steg prismässigt, men tyvärr hade dom inte det mått jag tänkt mig! Alltid skall det vara något..

Har nu monterat min 4,5m port från Garageexperten och är mycket nöjd. Bra service och snabb leverans. Rekommenderas.

Funkar den fortfarande nu när du kört den en månad? :) Jag har inte hunnit komma till skott än. Ett annat lågprisalternativ verkar ju vara conainerrally, men deras hemsida ser kanske mindre seriös ut. Någon som har erfarenhet av dom?

Jag har raderat en "nöjd kund" som helt klart var en som arbetar för firman.

Tråkigt med sådana företag. Då vet jag ett jag inte skall köpa ifrån.

Tänkte väcka liv i tråden igen då jag nu sprungit på detta företag. (Garageexperten)
Garageport 5050x2100 med motor och fjärr för 9800kr.

Är det någon som har erfarenheter av detta företag och eller har sett portarna i verkligheten?

Med vänlig hälsning,

Min port funkar kanon, ImageUploadedByByggahus.se1389133943.484301.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En bild på den oxå ( så folk slutar tro att jag är någon j***** portsäljare.

Kan oxå meddela att det är samma port (om inte identisk kopia) som vissa andra här rekommenderar att köpa från efter att både sett å klämt på dom hos svärföräldrarnas granne och från senaste bomässan.

Samma gäller ju vart man köper sin tv, skruvdragare.. Där skiljer de ofta tusen där med..

Redigerat:
Jag har bekanta som är riktigt nöjda med porten så det är nog inget fel på dom, jag själv valde dock en annan till slut.

j-o75 skrev:
Funkar den fortfarande nu när du kört den en månad? :) Jag har inte hunnit komma till skott än. Ett annat lågprisalternativ verkar ju vara conainerrally, men deras hemsida ser kanske mindre seriös ut. Någon som har erfarenhet av dom?
Jag har köpt 2 portar via containerrally. En hel del bök för att få info innan den levererades och när den väl levererades så skickades den till faktureringsadressen istället för leveransadressen. Fick hämta den själv på ett utlämningsställe och efter klagomål och mer bök slapp jag betala frakten. Instruktionerna för att montera var minst sagt bristfällig och i vissa hänseenden helt fel (enligt instruktion skulle man t.ex. förspänna fjädern 27 varv men i själva verket blev 17 lagom). Blev även gängpaj i en del vilket fick lösas med lite improvisation. Nu sitter portarna uppe och fungerar ok men motorerna är inte monterade än då jag tänkt måla garaget på insidan först så hur det kommer att fungera återstår att se.

ContainerRally verkar även ha bytt namn till HandyMann nu vilket också känns lite mysko.

Så sammanfattningsvis, ok port till grymt lågt pris men räkna med en hel del problem innan den är uppe och fungerar ok.

/Ola E.

Tompaw skrev:
Tänkte väcka liv i tråden igen då jag nu sprungit på detta företag. (Garageexperten)
Garageport 5050x2100 med motor och fjärr för 9800kr.

Är det någon som har erfarenheter av detta företag och eller har sett portarna i verkligheten?

Med vänlig hälsning,
Jag beställde min i oktober, och den har inte kommit än iaf, har säkert ringt ett 10 tal gånger och det är alla möjliga bortförklaringar.
Jag har med beställt den stora 5050 porten med liggande ribb.

Men den står väl fortfarande som lagervara på deras hemsida.
Tur man inte valde att betala i förskott....

Hej allihopa! Jag beställt en 5050x2300 från garageexperten i tisdags, jag beställde över nätet och valde faktura. Idag (torsdag) ringde det en kille därifrån och frågade om leveransadressen stämde. Men det han läste upp stämde inte med det jag skrivit i beställningen.
Hursomhelst så fick han rätt adress och rätt faktura adress, han sa att den porten fanns i lager och skicka imorgon och bör komma till mig på onsdag.
Förutom just adress strulet så kändes detta väldigt seriöst.
Hoppas nu det kommer en port på onsdag :) :) :)
Har ni andra som beställt fått era portar?
Mvh

Hej, hur har det gått för dig? Har porten kommit?

Fick min port i onsdags som utlovat och nu är den på plats, detta gick ju väldigt lätt :)

Jag köpte en 3-metersport från Garageexperten i somras och det gick smidigt! En list var trasig vid leverans och ett portblad hade några bucklor på insidan från transporten, men det var ju transportörens fel. Allt har kompenserats snabbt och snyggt! Och så till det viktigaste, porten åker upp och ner utan problem. =)
Jag är klart nöjd med mitt köp!

• Gilla
Badbug
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.