Aha, jag hittade en Diplomat dörr som suttit som demo-dörr. Några små repor men helt ok. De ser liknande ut iallafall. Tänkte förövrigt göra en liten "balkong" i samband med trappen. Det är söderläge och fin utsikt. Har just spikat 2x2 hela dagen och hoppas kunna börja dra el om några veckor. Sen osb/gips....FredrikR skrev:
Riktigt fina garage ni har byggt! Denna tråden ger mig mycket inspiration då jag tänkt bygga garage med loft till sommarn. Loftet ska fungera som lägenhet är det tänkt.
Hur har ni det med utrymme o höjd på era loft?
Hur har ni det med utrymme o höjd på era loft?
Medlem
· västerbotten
· 64 inlägg
Vadå Haagbard, är det ditt garage dom har snott bilden ifrån eller har dom byggt ditt garage?
Bilden är snodd ur denna tråden, det är enda stället den är visad.man_in_black skrev:
Jag tycker det skulle kännas lite surt som byggfirma att behöva göra så, i.o.f.s så står det ju bara "bilder" "garage" och det stämmer ju.......men ändå....
Ring dom och fråga efter fakturaadress. om dom undrar varför så skall du fakturera gängse bildpris på säg 5000kr för att dom använder din bild. Var saklig och korrekt så kommer du antingen få betalt eller så tar dom bort din bild.
Nu vet jag ju inte hur stor grej det är men så som dom gjort får man inte göra. Du kan säkerligen stämma dom och få skadestånd för olivligt användande.
Nu vet jag ju inte hur stor grej det är men så som dom gjort får man inte göra. Du kan säkerligen stämma dom och få skadestånd för olivligt användande.
Jag trodde att jag där bara visade bilderna fotade från andra hållet, men jag kollade nu och visst stämmer det som du skriver att även denna bilden fanns där:blushing:Dräparen skrev:
Inte var det speciellt länge sedan heller....:S
jag lyfter denna tråd då jag håller på att renovera mitt eget garage invändigt som är på ca 130kvm och och ska få loft över halva ytanav garaget.
dock efterlyser jag lite mer bilder på insidan så man kan få tips på lite smarta lösningar på tex möblering, verktygsförvaring osv.
dock efterlyser jag lite mer bilder på insidan så man kan få tips på lite smarta lösningar på tex möblering, verktygsförvaring osv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder