Ja det var inte så jag menade.
Men att ta bilen 10 mil och använda 1,5 timme av ens tid, för något som är värt en 500-hundring eller så, blir lite snett.
Fast det är ju klart, man måste ju antingen köra nära förbi Gottsunda eller Stenhagen, och det kan ju vara ett äventyr, ... har jag hört.
Men att ta bilen 10 mil och använda 1,5 timme av ens tid, för något som är värt en 500-hundring eller så, blir lite snett.
Fast det är ju klart, man måste ju antingen köra nära förbi Gottsunda eller Stenhagen, och det kan ju vara ett äventyr, ... har jag hört.
Jag ska till Märsta imorgon fredag och kan tänka mig att ta vägen över Uppsala om du väger in uppoffringen i värderingen av kortet 👍Mikael_L skrev:Ja det var inte så jag menade.
Fast det är ju klart, man måste ju antingen köra nära förbi Gottsunda eller Stenhagen, och det kan ju var
Mikael_L skrev:
Kör isåfall igenom Uppsala runt 16:45-17:00
Hmm, ja jag har fått en del att tänka på nu.Skogspromenix skrev:
Jag har förstått att ett väldigt modernt grafikkort funkar, men kommer pga det äldre moderkortet inte prestera i närheten av sin kapacitet.
Så ett i generationerna runt RX580, GTX1050 - 1080 kommer inte fungera sämre, i praktiken.
Just nu har jag lite sikte på ett GTX1070, som jag verkar kunna hitta för en tusenlapp, och som jag förstått kommer fungera rätt OK med moderkortet ifråga.
Ett RX580 presterar märkbart sämre.
Du, jag måste fundera lite snabbt över detta, hoppas du hoppar in ikväll och kikar lite.
Jag tror att jag hoppar erbjudandet.
Det är snällt av dig.
Nu slipper du ta en omväg, och jag kommer hem lite tidigare imorgon.
Nästa helg ska jag till sthlm, då har jag möjlighet att få med mig något 1060 eller 1070 från nåt ställe jag typ passerar.
Eller, beroende på vad det är för ställe i Märsta du är på, om du kan lämna det där och jag hämtar lör veckan efter.
Det är snällt av dig.
Nu slipper du ta en omväg, och jag kommer hem lite tidigare imorgon.
Nästa helg ska jag till sthlm, då har jag möjlighet att få med mig något 1060 eller 1070 från nåt ställe jag typ passerar.
Eller, beroende på vad det är för ställe i Märsta du är på, om du kan lämna det där och jag hämtar lör veckan efter.