B Byggdjuret skrev:
Varför heter det väderlek?
Vem leker med vädret smhi?
Wikipedia: "Väder avser tillstånd, eller aktiviteten hos fenomen, under korta tidsperioder (timmar eller dagar). Väderlek avser vädret under ett par dagar upp till två veckor. Gränsen mellan väder och väderlek är varierande. Väderlek omfattar den tid över vilken de flesta prognoser om vädret ställs."

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Kan ni släppa väder nu?

• Gilla
  • Haha
trähandtag och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Kan ni släppa väder nu?
Nu har jag inte läst hela tråden men det låter som TS borde uppsöka hjälp till antingen försäkringsbolaget, vårdcentralen eller ARN.

• Haha
Henkan Sundberg
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Nu har jag inte läst hela tråden men...
Kul att du inleder ditt svar så i en tråd som handlar om frustrationen över folk som svarar i trådar dom inte har läst... :rofl:

• Haha
  • Gilla
Staffans2000 och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Kul att du inleder ditt svar så i en tråd som handlar om frustrationen över folk som svarar i trådar dom inte har läst... :rofl:
Nu vet jag inte säkert, har ju inte läst hela tråden, men tror att det kallas metahumor...

• Gilla
linneac
  • Laddar…
Nej, metanhumor heter det, men skit samma.

• Gilla
  • Haha
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Åt kinamat till kvällsmat, tror dom hånar mig Lapp med texten "En dålig snickare skyller alltid på sina verktyg" på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
hapazard och 3 till
  • Laddar…
Det är ju en direkt uppmaning att du behöver köpa ta bättre verktyg! :cool:

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Gaaaaaaaah! Jag blir galen på ritningar, anvisningar och mått som inte stämmer med verkligheten. Jag ska dra personen i örat som gjort ritningen!
MEN ett ännu högre GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH när jag inser att det är JAG som gjort ritningen:crysmile:
Blir i och för sig enkelt att dra mig själv i örat....

• Haha
  • Gilla
linneac och 3 till
  • Laddar…
Men, nu har du missförstått. Om ritningen inte stämmer överens med verkligheten är det verkligheten som är fel..

• Gilla
  • Haha
Bangan och 5 till
  • Laddar…
Hej. Jag orkar inte läsa alla svar, men Flogsta ligger väl ändå i Uppsala va?

A
elpaco elpaco skrev:
GAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!

elpaco elpaco skrev:
Kan ju finnas flera Flogsta, men ett av dem ligger där säger jag som utflyttad fd Uppsalabo. Flogstavrålet glömmer man inte... :D

Nu har jag inte läst hela tråden men jag tror det heter Fogelsta...

GAAAAAAHHHHHH!!!

Det heter Swish! Inte Svish, inte Switch, inte Svistj, inte Schweiz eller ens Swetich. SWISH! GAAAAAHHHH!!!!

• Gilla
  • Haha
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.