1 080 426 läst · 11 065 svar
1080k läst
11,1k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 18 538 inlägg
Gah Innsbruck flygplats har ingen biluthyrning efter 1630. Galet!
Medlem
· Blekinge
· 10 724 inlägg
Har dom en flygplats där?
Renoverare
· Stockholm
· 18 538 inlägg
![Maria T](https://static.byggahus.se/forum/avatars/s/163/163751.jpg?1723978980)
Maria T![Premiumikon: Motorsåg](/forum/styles/main/premium/motorsag.svg)
Släktforskare
· Stockholm
· 3 585 inlägg
Maria T![Premiumikon: Motorsåg](/forum/styles/main/premium/motorsag.svg)
Släktforskare
- Stockholm
- 3 585 inlägg
Gaaaahhh! Igår var det tjockdimma hela vägen från Stockholm till Uppsala och idag var det ösregn och dimrök hela vägen från Uppsala till Stockholm.
(Skoja bara! Vädret må vara urtrist för januari men jag har haft en underbar födelsedag på ⭐⭐⭐⭐hotell och dito restaurang, mycket nöjd).
(Skoja bara! Vädret må vara urtrist för januari men jag har haft en underbar födelsedag på ⭐⭐⭐⭐hotell och dito restaurang, mycket nöjd).
Gaaaaahh
Bara jag här som drabbades av Garmins haveri igår?
Hade precis klickat på mig skidorna och skulle välja typ av aktivitet på klockan då den kraschade och vägrade starta upp.
Åkte ihop med en kompis med fungerande klocka som delade sitt pass med mig.
När jag kom hem hittade jag ett 4h gammalt inlägg på Reddit som beskrev en lösning som visade sig fungera. 🙏
Bara jag här som drabbades av Garmins haveri igår?
Hade precis klickat på mig skidorna och skulle välja typ av aktivitet på klockan då den kraschade och vägrade starta upp.
![En kvinna tar en selfie i spegeln med sin mobiltelefon. Hon bär en blå tröja och har håret uppsatt i en hästsvans.](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/849/849116-21c824f945f072316e5ff78ef79ff914.jpg)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Åkte ihop med en kompis med fungerande klocka som delade sitt pass med mig.
När jag kom hem hittade jag ett 4h gammalt inlägg på Reddit som beskrev en lösning som visade sig fungera. 🙏
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 851 inlägg
Sprang på lunchen idag, min Fenix 3 från 2015 funkade som den ska 😅
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 305 inlägg
Forerunner 965, har också klarat mig 👍
Medlem
· Blekinge
· 10 724 inlägg
Min Breitling visade ganska exakt tiden som jag satt på restaurang. Men den är ju också helt mekanisk, så inga strul med uppkopplingar.
Skidor, snö, trasiga klockor?
Här regnade det så jag fick ta bilen när jag skulle rasta hunden. 😳
Här regnade det så jag fick ta bilen när jag skulle rasta hunden. 😳