WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

System med avrundningfel, allt är satt till 0.125mm men programmet verkar jobba i mil i bakgrunden...
Teknisk text om minimistorlekar för ringar, möjligen relaterade till tryckta kretskort eller elektroniska komponenter, med måttangivelser.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Du kan få köpa tegelsten av mig istället. Jag har massor från Blocket.
Jag föröktw sälja två pallar i somras men lyckades inte. En kille var på väg att åka 110 mil för att köpa tegelsten men han kom till sans och avböjde. Gaaah.
Kan bli svårt att pressa rör tätt med din tegelsten, men tack för erbjudandet 😂.

GAAAAH när något knakar/brakar till mer än vanligt någonstans i huset på natten när man har svårt att somna. Jag har varit runt och kollat överallt utom på vinden och ser inget uppenbart (och inga inbrottstjuvar), så antagligen är det inget akut. Men nu kan jag definitivt inte somna 😖

• Gilla
  • Ledsen
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Det är säkert bara någon bärande balk som knäckts lite.

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Klass0n och 9 till
  • Laddar…
Eller en temperaturförändring/rörelse i stommen nu när temperaturen sjunker, inget att oroa sig över. Det är helt normalt att det kan låta när stommen rör på sig.

• Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Ja huset har många ljud för sig nattetid när temperaturen sjunker hastigt, men sist jag hörde ett ljud liknande det här var det en trave flyttlådor med böcker som rasade 🙈 Om ett par veckor hittar vi väl något som vi undrar hur det hamnade där. Det har hänt förr just för att jag ignorerar de flesta ljuden i huset 😄

Helt apropå ingenting är Julas bok-flyttlådor inte alls lämpliga för gammal inbunden facklitteratur. Alldeles för vek enkelwell, tål inte att staplas i travar med fler än 2-3 lådor.

GAAAAHHHH!!!

Varma och goa handskar som jag hade behövt nu när jag ska skotta 25 kvm i -25° men jag tror att kineserna gjort något galet 🙄
Ett par svarta och neongula arbetshandskar med märkningen BLUEWEAR ligger på träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Wow
  • Ledsen
breakman och 3 till
  • Laddar…
De är mina. Jag är extreeemt vänsterhänt!

• Gilla
  • Haha
Emil.P och 3 till
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
GAAAAHHHH!!!

Varma och goa handskar som jag hade behövt nu när jag ska skotta 25 kvm i -25° men jag tror att kineserna gjort något galet 🙄
You don't have the right gloves.

• Haha
  • Gilla
Moxmox och 9 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
No, I got the ones that were left!

• Haha
  • Gilla
Moxmox och 9 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Det är ett tecken på att du ska dubbla ytan.
Kanske jag kan lägga dom i väggen / taket tänkte jag.

DennisCA DennisCA skrev:
Kanske jag kan lägga dom i väggen / taket tänkte jag.
Det är jättesvårt att isolera med hårda skivor mellan reglar, det blir lätt köldbryggor.

Vem lämna
useless useless skrev:
he didn't buy the right gloves ;)

• Gilla
Emil.P
  • Laddar…
De andra handskarna är "all right"!

• Gilla
  • Haha
Emil.P och 5 till
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
GAAAAH när något knakar/brakar till mer än vanligt någonstans i huset på natten när man har svårt att somna. Jag har varit runt och kollat överallt utom på vinden och ser inget uppenbart (och inga inbrottstjuvar), så antagligen är det inget akut. Men nu kan jag definitivt inte somna 😖
Hörde ett rykte att sprickan under Grindavik har en förlängning till Sverige.😬

• Wow
  • Haha
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.