12 471 läst · 41 svar
12k läst
41 svar
funktioner på kina kar
Om du får tyst på Din display, så för av dig!erito skrev:
Jag vet ingen som har en tyst Display.
Jag hörde med några innan jag bestälde mitt kar, så jag viste att det skulle pipa & det gjorde det också.
Jag har desutom bytt en display, för det var glapp i kontaktstycket & det piper även i den nya.
Pip-ljudet stör faktiskt inte alls när man kör tex bubblor eller radio. Bara om det i övrigt är helt tyst i badrummet. Jag tänker ändå byta ut min panel och se om det hjälper.
Stänger era kar av massage/bubbel med jämna mellanrum också? Vad beror det på?
I övrigt så är det ju underbart att skum-bubbla med lite radio på
Jag har ju bara testat mitt kar som snabbast...erito skrev:Pip-ljudet stör faktiskt inte alls när man kör tex bubblor eller radio. Bara om det i övrigt är helt tyst i badrummet. Jag tänker ändå byta ut min panel och se om det hjälper.
hur länge tar det innan systemet slås av? (försvinner symbolen i displayen)
hur får du igång det igen?
släcks lyset också?
angående ljudet så hade jag gärna sluppit det om jag fått välja, samma gäller med panelens lite plastiga intryck, den hade gärna fått varit i lite lyxigara plast/design.
men jag hörde runt lite & bestämde mig för att det inte var värt det dubbla priset bara för att få ett kar utan pip. vet manbara om det iförväg så blir man ju inte besviken.
Det är lite olika hur lång tid det tar tills det slår av. Lampan slocknar inte och sedan kommer allt igång av sig själv efter ett litet tag. Provade att starta manuellt, men det fungerar bara ibland. Kanske kan vara att jag haft på gränsen med vatten i också... skall prova mer ikväll
Tror inte det ska vara så. endra har du fel på nivågivaren eller så har du för lite vatten i.erito skrev:
Slockanar belysningen?
Blev inte riktigt klok på vart och vilka lampor som ni har köpt. Vore bra att veta så man kan köpa på sig ett gäng enfärgade lampor så man kan välja lite vad man vill ha.
Vore tacksam för en länk till rätt typ av lampa.
Vore tacksam för en länk till rätt typ av lampa.
Har precis köpt mitt kar och provat det 2 gånger, kan inte höra något pip ljud i min display, ska iofprova att stänga av vent. fläkten ett tag och lysna (den låter en hel del). Jag skulle vilja kunna lysna på radio och ha lampan tänd samtidigt... Ska se om man kan modernisera karet lite så jag får denna funktion.