12 471 läst · 41 svar
12k läst
41 svar
funktioner på kina kar
Jag skulle reklamera mitt badkar om det står tjuter med ett högfrekvent pip, tänk på husdjuren. Fråga, luktar det "badhus" efter det att rengöringen dragit igång, jag såg att någon skrev om det i den andra tråden? Hur bra stämmer yttermåtten på badkaren & är det värt att köpa til lyxpaketet och rengöringen igentligen?
Importlagret.com svarade direkt att det antagligen var displayen. De skickar en ny då de fått hem fler (om ca 5 veckor).
Angående belysningen så har jag köpt på mig några enfärgade lampor som skall passa istället för 'regnbågsbelysningen'
Skall börja med att installera enfärgad blå.
Angående belysningen så har jag köpt på mig några enfärgade lampor som skall passa istället för 'regnbågsbelysningen'
Skall börja med att installera enfärgad blå.
Ja om man inte viste om det innan & man besväras av det så är det nog inga problem att få pengarna tillbaka.A. Nygren skrev:Jag skulle reklamera mitt badkar om det står tjuter med ett högfrekvent pip, tänk på husdjuren. Fråga, luktar det "badhus" efter det att rengöringen dragit igång, jag såg att någon skrev om det i den andra tråden? Hur bra stämmer yttermåtten på badkaren & är det värt att köpa til lyxpaketet och rengöringen igentligen?
men det är en grej som ligger i konstruktionen & går inte att få lagad (det är inte ett fel, det är en egenskap)
Ja om man inte viste om det innan & man besväras av det så är det nog inga problem att få pengarna tillbaka.CarMan skrev:[quote author=A. Nygren link=1132424960/0#24 date=1143179246]Jag skulle reklamera mitt badkar om det står tjuter med ett högfrekvent pip, tänk på husdjuren. Fråga, luktar det "badhus" efter det att rengöringen dragit igång, jag såg att någon skrev om det i den andra tråden? Hur bra stämmer yttermåtten på badkaren & är det värt att köpa til lyxpaketet och rengöringen igentligen?
men det är en grej som ligger i konstruktionen & går inte att få lagad (det är inte ett fel, det är en egenskap)[/quote]
Jag har extremt svårt att tro att pipljudet ska vara där & att det inte är ett fel. Speciellt med tanke på vad importlagret sa till enrito.