Tedde skrev:
Blev det bra spridning på ljuset när du hällde vatten i karet?

Har inte byggt klart badrummet ännu.

svartjobbarn skrev:
Har kopplat in min telefon på mitt a304l och den funkar kanon

vad har man för funktioner ihopp men telefonen?
på hemsidan står det telefonsvarare, men det tvivlar jag starkt på!
har fårr förmig at den stängar av vatten pumpen & radion om telefonen ringen.

kan du förklara?

telefonen är en högtalar telefon som man endast kan svara i när det ringer och då stängs pump och radio av. det hörs bra och funkar......bra

var sitter micken o högtalaren till telefonen?

högtalaren sitter under karet , micken har jag inte lokaliserat men jag tror att den sitter i data displayen

kanske jag har den funktionen då åxå, trodde att högtalaren bara var till radion...

Om ni slår igång karen utan bubbel eller radio, har ni också då ett högfrekvent bakgrundspip? Mycket irriterande... :-?

jo jag hör pipet men upplever inte det speciellt irriterande

Ja det ljudet finns & det får man leva med. det kommer från displayen tror jag.
Men som sagt så överöstas ljdet såfort man startar radion eller vatten masagen, eller om man pratar med någon.

Jag skulle reklamera mitt badkar om det står tjuter med ett högfrekvent pip, tänk på husdjuren. Fråga, luktar det "badhus" efter det att rengöringen dragit igång, jag såg att någon skrev om det i den andra tråden? Hur bra stämmer yttermåtten på badkaren & är det värt att köpa til lyxpaketet och rengöringen igentligen?

Importlagret.com svarade direkt att det antagligen var displayen. De skickar en ny då de fått hem fler (om ca 5 veckor).

Angående belysningen så har jag köpt på mig några enfärgade lampor som skall passa istället för 'regnbågsbelysningen' :)
Skall börja med att installera enfärgad blå.

Var köper ni nya färgade lampor & hur svårt är det att byta ut?
Tjejen min var inte ett dugg imponerad över att man fick porrbelysning i badet :)

A. Nygren skrev:
Jag skulle reklamera mitt badkar om det står tjuter med ett högfrekvent pip, tänk på husdjuren. Fråga, luktar det "badhus" efter det att rengöringen dragit igång, jag såg att någon skrev om det i den andra tråden? Hur bra stämmer yttermåtten på badkaren & är det värt att köpa til lyxpaketet och rengöringen igentligen?
Ja om man inte viste om det innan & man besväras av det så är det nog inga problem att få pengarna tillbaka.
men det är en grej som ligger i konstruktionen & går inte att få lagad (det är inte ett fel, det är en egenskap)

Till mig sade ju importlagret att det inte skulle pipa. Displayen var felaktig om det piper och de skickar mig en ny sådan.

CarMan skrev:
[quote author=A. Nygren link=1132424960/0#24 date=1143179246]Jag skulle reklamera mitt badkar om det står tjuter med ett högfrekvent pip, tänk på husdjuren. Fråga, luktar det "badhus" efter det att rengöringen dragit igång, jag såg att någon skrev om det i den andra tråden? Hur bra stämmer yttermåtten på badkaren & är det värt att köpa til lyxpaketet och rengöringen igentligen?
Ja om man inte viste om det innan & man besväras av det så är det nog inga problem att få pengarna tillbaka.
men det är en grej som ligger i konstruktionen & går inte att få lagad (det är inte ett fel, det är en egenskap)[/quote]

Jag har extremt svårt att tro att pipljudet ska vara där & att det inte är ett fel. Speciellt med tanke på vad importlagret sa till enrito.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.