souba skrev:
[länk]

Jag tycker ni fuskbyggare ligger lite i lä i storleken....
Pepparkakshusbyggandet är främst avsett att roa barnen ;)

Och skalan är därefter.
Hur kul vore det att stå ute i snöstormen i -20°C kyla och stapla finska pinnar?

prototypen skrev:
Dock så tror jag på återvinning, rivningsmaterialet kan användas för energiåtervinning (smältning och förbränning i mitrocombierna).
Protte
Du menar väl mitokondrier?
För övrigt är denna tråd hysteriskt roligt! Jag älskar att ni låtsas vara allvarliga och talar om "fukt i konstruktionen", "byggherren", "husleverantören", "jurister", "rivningslov" och allt annat som hör till riktiga hus. Helt fantastiskt! 😂👍

Vi är alltid lika seriösa som SIS när de standardiserar julgranar mm.

Protte

PS Malin, det är väldigt enkelt att skriva seriöst medan man vrider sig av skratt, skulle detta vara ett pratforum skulle det inte funka.

Har annars ett lösningen att ställa dit en rejäl dinosaurie.

Jag hoppas att dessa fuskbyggare får "äta upp" vad de har gjort.

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Nu har det gått 4 år, har det hänt något?
Har TS fått upprättelse eller är det lika illa som förut.

Läs inlägg 34.

Protte

Att man får låna en byggbarack utan skorsten och färgglatt tegel under byggtiden tycker jag är det minsta man kan begära! Avdelning inlägg 34 ;-)

Mikael_L
Malin R skrev:
Jag älskar att ni låtsas vara allvarliga och talar om "fukt i konstruktionen", "byggherren", "husleverantören", "jurister", "rivningslov" och allt annat som hör till riktiga hus. Helt fantastiskt! 😂👍
Här låtsas vi ingenting. Vi är absolut allvarliga!
Inget slags hus är oviktigt på detta forum ...

*blink*
;)

Nejdå här skojas det inte om något, är det byggfusk så får byggherrn stå där med skammen.

Prutte

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.