254 450 läst · 3 142 svar
254k läst
3,1k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Google photos har ju en automagisk feature som ibland tar foton man tagit och kombinerar utan att man behöver säga till. För att få denna tog jag helt enkelt ett gäng med överlappande bilder lite snabbt, och snart damp det ner en notifikation i mobilen om att det fanns ett panorama.Snigla skrev:
Jag har lite av samma känsla när jag står å kikar, därför jag älskar solnedgångarna där hehe .. har dock inte sett nån giraff än! Har sett rådjur, gris, vildsvin, harar, fasaner, nån slags liten höna och stork.. men inte mer exotiskt än detMikael_L skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Dags att sätta upp lite regler kanske?
En bild på himlen skall bestå av minst 50%, helst 70% himmel eller atmosfäriska fenomen.
Annars bör det bli separata trådar med t.ex. vattenpussar i solnedgång
(Ja, jag vet, även en blank havsyta kan vara förtrollande vacker. Jag övar mig bara inför min eventuella roll som mod )
En bild på himlen skall bestå av minst 50%, helst 70% himmel eller atmosfäriska fenomen.
(Ja, jag vet, även en blank havsyta kan vara förtrollande vacker. Jag övar mig bara inför min eventuella roll som mod )
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
*harklar mig lite försynt* .. trodde inte du gillade regler KoWKnockOnWood skrev:Dags att sätta upp lite regler kanske?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg