254 446 läst · 3 142 svar
254k läst
3,1k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Ja redan i morse hade jag det i åtanke.Snigla skrev:
Jag satt här i ottan och kom på att det var blå timmen ute, så jag tassade raskt ut med kameran några hundra meter hemifrån till närmaste ställe med något som börjar likna utsikt och natur, härlig morgondimma men tyvärr var jag lite för sent ute för att få de bästa blå-timme-bilderna, kanske en 15 minuter tidigare + ett stativ hade avgjort det hela.
Jag sitter precis och kollar in bilderna jag sköt i morse, men ingen duger för publicering bland alla de väldigt fina bilderna som redan finns i tråden.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Äh kom igen, vi är alla glada amatörerMikael_L skrev:Ja redan i morse hade jag det i åtanke.
Jag satt här i ottan och kom på att det var blå timmen ute, så jag tassade raskt ut med kameran några hundra meter hemifrån till närmaste ställe med något som börjar likna utsikt och natur, härlig morgondimma men tyvärr var jag lite för sent ute för att få de bästa blå-timme-bilderna, kanske en 15 minuter tidigare + ett stativ hade avgjort det hela.
Jag sitter precis och kollar in bilderna jag sköt i morse, men ingen duger för publicering bland alla de väldigt fina bilderna som redan finns i tråden.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Lite vardagsnära solnedgång, sedd från Särdal, mitt emellan Falkenberg och Halmstad:
2007-02-03 kl 16.58
Och samma vy, en minut senare
Man nästan hör hur det fräser i havet när eldklotet träffar vattenytan
2007-02-03 kl 16.58
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och samma vy, en minut senare
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Man nästan hör hur det fräser i havet när eldklotet träffar vattenytan
Känsla av afrikansk savann på något vis. Det hade inte förvånat mig med en giraff som stått och betat i träden där.Snigla skrev:
Jag ska kanske nämna här, åt alla/ingen/vem som helst...
Nästan alla bilder i denna tråd är större, ett klick på bilden så öppnas den som attachement, sen beror det lite på webläsaren själv ifråga vad man kan göra, i firefox klickar man igen på bilden om man vill zooma ut till maximal storlek och scrolla istället.
Säkert visste alla detta redan ..