255 973 läst · 3 151 svar
256k läst
3,2k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Inte så mycket himmel egentligen, men är så glad över att det iaf hann bli EN dag med fina höstfärger som jag kunde få njuta av!
Det har segat sig ordentligt med färgskiftningarna häromkring... några träd har hunnit tappa alla blad - medan de andra inte ens hunnit få ett gult blad!
Fotade lite andra höstbilder också.. men de är kvar i kameran än så länge.. detta var bara nått som ska göra er glada (gör mig glad iaf haha,.. älskar höstfärgerna i fint solljus)
Det har segat sig ordentligt med färgskiftningarna häromkring... några träd har hunnit tappa alla blad - medan de andra inte ens hunnit få ett gult blad!
Fotade lite andra höstbilder också.. men de är kvar i kameran än så länge.. detta var bara nått som ska göra er glada (gör mig glad iaf haha,.. älskar höstfärgerna i fint solljus)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 383 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 383 inlägg
Magiskt!!!!! Ja, för mig som tidigare år svurit över att ekarna inte tappar sina löv förrän i februari så har det varit lite märkligt eftersom de fällt säkert 70% redan, vet inte vad det beror på. Tyvärr blir ekar bara gula och bruna, det är lönnar (och några fler) som blir så där brinnande granna.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 126 inlägg