H HEM2121 skrev:
Du har fått svar. Där sätter vi punkt.
Det svar jag fått av dig är att du inte läst ordentligt. Men det är inte jag som gör bort mig. Så visst vi sätter punkt
 
V Villaägarenr1 skrev:
Fattar liksom inte problemet, har man skelett i garderoben är de lika bra dem kommer fram.
Finns ingen annan anledning att sägs nej annars

Jävla trams
Är det inte upp till var och en hur man resonerar om besiktning? Det behöver inte vara att man har skelett i garderoben och cannabis odling i klädkammaren. Man kanske inte tycker om folk man inte känner gå runt i huset. Att fb har sina regler om tvingande besiktning är en bra anledning att göra en besiktning.
Oavsett, jag tycker man ska vara lite mer ödmjuk. Jag förstår att du skulle besiktiga ditt hus utan problem varken med besiktning eller företag. Jag har inga som helst problem med att fb vill göra en besiktning. De kan få göra en väldigt omfattande besiktning. det spelar ingen roll. För min del är det företaget som är problemet. Inte AC.
Men jag kan inte reagera så som du gör för att några inte vill. Jag kan tycka att det är är kanske lite dumt. Men valet är deras. Det är deras plånbok.
 
H
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det svar jag fått av dig är att du inte läst ordentligt. Men det är inte jag som gör bort mig. Så visst vi sätter punkt
:crysmile::crysmile:
 
JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
Fast det obetydliga felet upptäcker man ju oavsett i samband med besiktningen av skadan och det onda försäkringsbolaget kommer skylla på det ändå. Inte som att alla fel på huset som inte upptäcks i samband med att man tecknar en försäkring nollställs bara för att felen inte har noterats av någon vid datumet man köper försäkringen.
Nej. Det obetydliga felet behöver inte alls upptäckas i samband med besiktning av skadan om du inte har en sån enorm otur att den verkliga orsaken till skadan sitter på precis samma ställe som det obetydliga felet. Jag lovar att du är i ett mycket bättre läge för att kunna få ersättning för skador om försäkringsbolaget inte redan har konstaterade småfel att luta sig mot, och jag talar utifrån erfarenhet.
 
Hurra!

Länsförsäkringar Stockholm tar ett stort steg framåt och bryter samarbetet med Anticimex på löpande försäkringar (innan var var tvungen att nyteckna villaförsäkringen för att slippa dom)
Svensk text om förändring i villaförsäkring, Anticimex Trygghetsavtal, kontaktnummer och öppettider.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.