201 007 läst · 1 109 svar
201k läst
1,1k svar
Fibaro Home Center 2
Jag har bytt ut några ikoner för diverse rum och alla dessa funkar fint för mig i både iPhonen och iPaden. Hjälper ju inte dig så mycket kanske men det kanske är något fel på just de bilderna du har använt?KumlaEkeby skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Samma här, jag bytte rumsikoner och får också upp dem i iPhone!
Ok hmmm provade lite till och får samma problem ändå.iSnobben skrev:
Använder png ikoner. Dom funkar fint i HC2 men kommer inte upp i iPaden eller iPhonen.
Däremot om jag använder dom redan befintliga ikonerna i HC2 och inte mina nerladdade då funkar det och det ändras på både plattan och iPhonen
Nån som kanske vet vad jag har felinställt på min inbyggda dimmermodul?
Jag har ställt in den så att den dimmar på/av lampan, men jag kan inte hålla in (återfjädrande) knappen för att låsa den till ett visst dimmerläge. Den går att ställa in dimmerlägen med appen/webgränsnittet på HC2.
Sen tar det också lång tid innan den dimmar på/dimmar av.
Jag har ställt in den så att den dimmar på/av lampan, men jag kan inte hålla in (återfjädrande) knappen för att låsa den till ett visst dimmerläge. Den går att ställa in dimmerlägen med appen/webgränsnittet på HC2.
Jag gissar att du inte kan släcka lampan helt heller?Ticko skrev:Nån som kanske vet vad jag har felinställt på min inbyggda dimmermodul?
Förmodligen har du satt fjädern på fel sida av knappen.