40 777 läst · 72 svar
41k läst
72 svar
Fiasko med diskho
Man skulle kunna ha en lucka dock kommer ju även denna slå i diskho och dörrarna under diskhon.
Man skulle ifrån början gjort mindre lådor i hela köket kanske.
Vi får se över alla lösningar.
Hur som helst, det jag var mest intresserad av var ifall någon satt på lite bra info gällande våra rättigheter. Om vi har rätten på vår sida att få detta löst ifrån företaget.
Man skulle ifrån början gjort mindre lådor i hela köket kanske.
Vi får se över alla lösningar.
Hur som helst, det jag var mest intresserad av var ifall någon satt på lite bra info gällande våra rättigheter. Om vi har rätten på vår sida att få detta löst ifrån företaget.
Det blir en ganska klurig ursågning med en sådan lösning. Den behöver se ut (typ) så här,J Juliii skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så ni behöver komma överens med firman om en ny bänkskiva för det finns nog inget bra sätt att täcka denna glipa annars.
Är det "bortre" hörnet enbart ett tomrum?
I så fall skulle jag verkligen vrida låd-stommen 90 grader och ha en helt rak bänk, göra en ny skiva baserat på det och se till att få det rätta överhänget.
I så fall skulle jag verkligen vrida låd-stommen 90 grader och ha en helt rak bänk, göra en ny skiva baserat på det och se till att få det rätta överhänget.
Trädgårdsfixare
· Vischan
· 1 426 inlägg
Som vanligt i dessa ärenden, så ska detta avklaras med din avtalspart och ingen annan.
Är det fel i konstruktionen eller utförandet, är det två olika företag eller ett?
Är det fel i konstruktionen eller utförandet, är det två olika företag eller ett?
Logga in
Skapa konto
Om man vrider stommen och sätter täcksida hitåt. Då borde du kunna anpassa den i djupled samt montera hon som du vill utan nåt som slår i, du öppnar ju då lådorna i pilens riktning.. förutsatt jag förstått det hela rätt.
Företaget har planerat och ritat köket fel. Det är två olika företag men som har ett samarbete. Företaget som planerat, ritat och byggt upp kök är ett och dom som monterat stenen ett annat.Darling McFluff skrev:
Tack för hjälp men det går tyvärr inte då det ska stå en spis bredvid!S Scootersvempa skrev:
Tänkte detsamma.. visst är det en corian/Staron skiva... i så fall så är det ju en smal sak att få det snyggt.D Dublin skrev:
Vet att du inte vill ha olika bredd på lådorna, men går det att tänka om och sätta in en lösning likt nedan låda? Med en sån variant kanske man inte upplever det som störande att den är annan bredd än övriga lådor. Sen kan man motivera det med att det är praktiskt att ha oljor etc nära spisen, alternativt diskmedel etc nära diskhon.
Då kanske även diskhon kan få falla ut som den är tänkt från början.
Då kanske även diskhon kan få falla ut som den är tänkt från början.
Logga in
Skapa konto
Vad ska stå bredvid det skåpet med låda? Vet att du inte vill höra det, men överväg att ta bort den, om där inte ska stå något bredvid skåpet dvs. Långt ifrån praktiskt att stå i ett litet hörn med disk och mat.