8 984 läst · 35 svar
9k läst
35 svar
Felsöka djupvattenpump?
Jag uttalar mig inte att vara ett proffs, varken på arbeten eller i ett forum, det får andra utvärdera på mina svar om det är möjligt att uttala sig om skriften som avges. I övrigt så kommenterar jag inte ditt uttalande om att vara ett PROFFS, det finns nog fler på detta forum och i verkligheten som är ETT BÄTTRE PROFFS än du gör gällande att du är. Så var lite försiktig med det du skriver.V vvs facit skrev:
vad vill du jag ska vara försiktig med ? sanningen i frågan ?J jonaserik skrev:Jag uttalar mig inte att vara ett proffs, varken på arbeten eller i ett forum, det får andra utvärdera på mina svar om det är möjligt att uttala sig om skriften som avges. I övrigt så kommenterar jag inte ditt uttalande om att vara ett PROFFS, det finns nog fler på detta forum och i verkligheten som är ETT BÄTTRE PROFFS än du gör gällande att du är. Så var lite försiktig med det du skriver.
Jag som proffs utvärderade dina ( egna ord )
Icke proffs mässiga råd till TS
Som felaktiga .
Berättar för TS hur någon med + 40 år i branschen gör.
Sen får TS göra som han vill .
En så länge har vi klarat oss från trasiga kablar
Med detta monteringsförfarande .
Det borde säga dej något
Ja du, är man en sådan som anser sig som proffs och framhåller det, så har man nog ett stort EGO som inte någon ska tumma eller säga något om utan att få påhugg i någon form, så kanske den personen är lite illa ute. Så jag hoppar av tråden nu och överlämnar med varm hand till ett riktigt PROFFS , som kan allt och anser att alla andra har fel.
Finns fler en jag i denna tråd som pekar åt den rätta vägen .J jonaserik skrev:Ja du, är man en sådan som anser sig som proffs och framhåller det, så har man nog ett stort EGO som inte någon ska tumma eller säga något om utan att få påhugg i någon form, så kanske den personen är lite illa ute. Så jag hoppar av tråden nu och överlämnar med varm hand till ett riktigt PROFFS , som kan allt och anser att alla andra har fel.
Istället för att vara snarstucken kan du läsa och förmedla rätt info nästa gång istället
Dina inlägg tolkar jag som att du VET hur man skall göra. Precis som ett proffs skulle svara.J jonaserik skrev:Jag uttalar mig inte att vara ett proffs, varken på arbeten eller i ett forum, det får andra utvärdera på mina svar om det är möjligt att uttala sig om skriften som avges. I övrigt så kommenterar jag inte ditt uttalande om att vara ett PROFFS, det finns nog fler på detta forum och i verkligheten som är ETT BÄTTRE PROFFS än du gör gällande att du är. Så var lite försiktig med det du skriver.
Men tyvärr så här du du fel. Men som tur är för TS så finns facit över hur man SKALL göra beskrivet i tråden
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden