D09 D09 skrev:
Blev sjösjuk ;)

Rör sig båda stenarna ?
Nej bara den jag står på
Telefonen står på den plattan med så därför det ser så ut tror jag. Var lite knepigt att filma

• Gilla
D09
  • Laddar…
Fogarna ser ju ut att vara raka och fina i alla fall nu på bilden (även om man zoomar in)?

Däremot är ju det där vickandet inte godkänt. Om plattan rör sig sådär mycket kommer den att "gräva ner sig" med tiden så det blir ännu värre. Så är det nästan alltid, om nåt glappar lite nu kommer det att glappa mer sen. Det är extremt ovanligt att saker som glappar lite nu glappar mindre sen (gäller inte bara stenar).

• Gilla
Stingray468
  • Laddar…
N Nerre skrev:
Fogarna ser ju ut att vara raka och fina i alla fall nu på bilden (även om man zoomar in)?

Däremot är ju det där vickandet inte godkänt. Om plattan rör sig sådär mycket kommer den att "gräva ner sig" med tiden så det blir ännu värre. Så är det nästan alltid, om nåt glappar lite nu kommer det att glappa mer sen. Det är extremt ovanligt att saker som glappar lite nu glappar mindre sen (gäller inte bara stenar).
Ja, rent estetiskt är jag nöjd med hur det blev, fast skulle tro ca 10-15% av plattorna rör på sig så det blir väl dem att göra om.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.