Ja grym kvalitet. Lätt man faller i fällor att en vedpanna är något fult järnmonster och sådant ska inte kosta något. Sett till kvalitet och användarvänligheten är nog österrikarna det mest prisvärda på marknaden. Snåla in 20-25 tusen på en skitpanna som ingen annan än du själv vågar elda är ju helt bortkastat i mina ögon.

• Gilla
xdigger och 2 till
  • Laddar…
Fast jag har en granne som har som enda chans till oumbärlighet i hushållet en gammal Egor EV115. Den kan ingen elda i förutom han själv, och det går inte heller så bra förstås eftersom det ju är omöjligt. Men han skulle ju riskera att bli utsparkad omedelbart med en Österrikare i källaren. Det kan vara svårt för en sopa att få hävstång på en dam med fjärrvärme.

• Gilla
xdigger och 2 till
  • Laddar…
Kalle Johanson skrev:
Fast jag har en granne som har som enda chans till oumbärlighet i hushållet en gammal Egor EV115. Den kan ingen elda i förutom han själv, och det går inte heller så bra förstås eftersom det ju är omöjligt. Men han skulle ju riskera att bli utsparkad omedelbart med en Österrikare i källaren. Det kan vara svårt för en sopa att få hävstång på en dam med fjärrvärme.
Bjud din granne på en stor 12-årig virre, han verkar behöva det.

• Gilla
xdigger
  • Laddar…
ImageUploadedByByggahus.se1392702246.743979.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ImageUploadedByByggahus.se1392702275.095486.jpg
Skapa konto
håller på att ställa pannan på plats för att räkna ut höjd och läge på skorstenen. Har satt dit luftskruvar och fläkten. Imponerad över finishen på grejerna! Ska dock fram med pannan igen för gipsning och målning av ackinkl. Men först måste rördragning göras som ska vara dold. 😄

• Gilla
Drömhus2012 och 1 till
  • Laddar…
ImageUploadedByByggahus.se1393183649.916334.jpg
Skapa konto
ImageUploadedByByggahus.se1393183669.205024.jpg
Skapa konto
rolig arbetshelg i panncentralen 😄

• Gilla
emwgrni och 3 till
  • Laddar…
Brändösnickaren, har du fått fjutt i pannan ännu? :)

Hej Janne! Jag har haft igång den nu i 3 veckor och är mer än nöjd😄 den fungerar perfekt och den är verkligt effektiv på alla sätt, nästan ingen aska heller. Laddgruppen är ju det fina med allt som den gör också😄 det är riktigt roligt att elda, fantastiskt att den sparar kol från föregående brasa som lätt börjar brinna igen! Ska elda nu efter middagen😄 ha det bra! /Fredrik

• Gilla
Drömhus2012 och 2 till
  • Laddar…
Kul! Ja pannan går som en klocka! Har du laddat ner den senaste programvaran? Ladda ner på en USB-sticka som man sedan stoppar in i pannan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.