26 701 läst · 82 svar
27k läst
82 svar
ETA sh 40 -Perfektion aus Leidenschaft!
Ja grym kvalitet. Lätt man faller i fällor att en vedpanna är något fult järnmonster och sådant ska inte kosta något. Sett till kvalitet och användarvänligheten är nog österrikarna det mest prisvärda på marknaden. Snåla in 20-25 tusen på en skitpanna som ingen annan än du själv vågar elda är ju helt bortkastat i mina ögon.
Medlem
· Östergötland
· 90 inlägg
Fast jag har en granne som har som enda chans till oumbärlighet i hushållet en gammal Egor EV115. Den kan ingen elda i förutom han själv, och det går inte heller så bra förstås eftersom det ju är omöjligt. Men han skulle ju riskera att bli utsparkad omedelbart med en Österrikare i källaren. Det kan vara svårt för en sopa att få hävstång på en dam med fjärrvärme.
Bjud din granne på en stor 12-årig virre, han verkar behöva det.Kalle Johanson skrev:Fast jag har en granne som har som enda chans till oumbärlighet i hushållet en gammal Egor EV115. Den kan ingen elda i förutom han själv, och det går inte heller så bra förstås eftersom det ju är omöjligt. Men han skulle ju riskera att bli utsparkad omedelbart med en Österrikare i källaren. Det kan vara svårt för en sopa att få hävstång på en dam med fjärrvärme.
Medlem
· Norrbottens län
· 19 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Norrbottens län
· 19 inlägg
Medlem
· Norrbottens län
· 19 inlägg
Hej Janne! Jag har haft igång den nu i 3 veckor och är mer än nöjd😄 den fungerar perfekt och den är verkligt effektiv på alla sätt, nästan ingen aska heller. Laddgruppen är ju det fina med allt som den gör också😄 det är riktigt roligt att elda, fantastiskt att den sparar kol från föregående brasa som lätt börjar brinna igen! Ska elda nu efter middagen😄 ha det bra! /Fredrik
Liknande trådar
-
140.000 kr för byta papp & råspont på garagetak rimligt?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Vilken area på ny kabel till hönshus 40 m bort?
El -
Bygga tvåvåningshus i etapper
Bygglov -
Byta trappa 70-talshus - vilket företag?
Övrigt husrelaterat -
Köper / letar efter 40T-45 låshus
Köpes, Hyres & Bytes