2 939 läst · 37 svar
3k läst
37 svar
Estetiskt snyggast?
Jag tror du har fel. Själv minns jag inte ens att det fanns det ens rostfria vitvaror för konsumentbruk på 80talet. Då var det lejongult, mossgrönt eller liknande i renoverade kök och på tidigt 90 tal då köpte jag vita vitvaror när jag gjorde om i första bostadsrätten. Bänkdiskmaskinen var förvisso både svensk, rostfri och vit men varken estetiskt tilltalande eller tyst.Jonatan79 skrev:
Integrerat i 60-bredd blir väldigt smalt invändigt med modern isolering. Jag har haft 75-bredd ”fristående” de senaste 20 åren kombinerat med en större frys i källaren och skulle nog aldrig välja något annat. Den invändiga bredden är imho helt överlägsen.
att just rostfritt skulle andas 00-tal är trams. Något mera tidlöst material får man leta länge efter.
att just rostfritt skulle andas 00-tal är trams. Något mera tidlöst material får man leta länge efter.
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Blir det inte lite tajt här om diskmaskinen är utfälld? Du vill ju inte snubbla på en utfälld diskmaskin på väg mellan stekhäll och diskho.
Generellt om layout vill man uppnå kökstriangeln, där man med 0-1 steg flyttar sig mellan diskho-spis-kyl för att få ett smidigt och effektivt arbetsflöde. Det finns ju flera varianter av den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Generellt om layout vill man uppnå kökstriangeln, där man med 0-1 steg flyttar sig mellan diskho-spis-kyl för att få ett smidigt och effektivt arbetsflöde. Det finns ju flera varianter av den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liknande trådar
-
Vilka proportioner blir snyggast
Utbyggnad och tillbyggnad -
Hur kan man göra snyggast?
Kök -
Husfasaden ej murad hela vägen, kostnad för bäst/snyggast åtgärd?
Fasad -
Hur gör man för att på bästa och snyggaste sätt skarva klicktak? Jag lägger på ett uthus. På det stora taket är det redan gjort på ett snyggt sätt.
Utbyggnad och tillbyggnad -
Kombidon eller separata - vad blir snyggast?
Ventilation