Ingen felsida, och dessutom känns det snabbare.

Per Eskilsson skrev:
MathiasS och ni andra, tycker ni att "error-sidan" dyker upp mer sällan nu sedan ett dygn tillbaka eller är det fortfarande lika illa?
Mycket mer sällan. Jag tror inte jag sett den alls det senaste dygnet.

Men det var ju något ohyggligt vad det är s i r a p i forat nu vid 19:10-tiden. Något är fel. Gör oss en tjänst och backa en version..

just nu bara error o lånngsamt så in i vassen

Ja, forumet är verkligen supersegt just nu. Själv upplevde jag det för första gången för en kvart sedan när jag skulle posta ett inlägg. Jag vet tyvärr inte vad som är fel och har rapporterat felet vidare till Johan.

Snailman
Någon annan som har problem med att adobe flash player smäller upp en ruta ideligen med typ *har stoppat en potentiellt osäker åtgärd osv osv'

verkar ha med byggahus att göra ?

mycke_nu skrev:
Men det var ju något ohyggligt vad det är s i r a p i forat nu vid 19:10-tiden. Något är fel. Gör oss en tjänst och backa en version..
Vi tror att orsaken till att forumet var segt igår kväll var att det blev genomsökt av bots samtidigt som vi hade många besökare.

Krilleman
Ingen error-sida här iaf på dom sista dagarna av arbetsveckan...

Har för närvarande seg dator o fel sidohämtning men det är inte bara på BH kanske lokalt här

Fick just upp felet igen:(

Det fortsätter här oxå ibland Men varför kommer det upp dubbelt med svar både dom som är lästa o borttagna
samt dom som inte är lästa

När detta händer i samband med att man postar ett inlägg så funkar det att gå tillbaka med pilen.
När man sedan trycker på "skicka svar" igen så har jag sett 2 alternativ.
1. Antingen så gick postningen igenom och då får man varningen om att man postat ett likadant inlägg tidigare
2. eller så får jag en varning om att jag kommer att lämna sidan, trycker jag OK så verkar inlägget komma igenom och jag hamnar på rätt sida.
:confused:

Nimajneb skrev:
När detta händer i samband med att man postar ett inlägg så funkar det att gå tillbaka med pilen.
När man sedan trycker på "skicka svar" igen så har jag sett 2 alternativ.
1. Antingen så gick postningen igenom och då får man varningen om att man postat ett likadant inlägg tidigare
2. eller så får jag en varning om att jag kommer att lämna sidan, trycker jag OK så verkar inlägget komma igenom och jag hamnar på rätt sida.
:confused:
Ja det har hänt som du beskriver,vet inte om jag tolkade ditt svar rätt
Men mitt största problem är när jag har läst ett mejl och tagit bort dem 4-5 stycken efter en liten stund kommer dom tillbaka igen, o även under tiden jag läser kommer dom tillbaka

Elkludde, jag svarade aldrig på ditt inlägg, yrade bara runt i största allmänhet runt trådämnet.:p

Nimajneb skrev:
Elkludde, jag svarade aldrig på ditt inlägg, yrade bara runt i största allmänhet runt trådämnet.:p
Sorry ja du citerade ju inte mitt inlägg
men du får gärna svara på mina problem

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.