18 665 läst · 85 svar
19k läst
85 svar
"Error-sidan" på byggahus kommer upp allt oftare på sistonde....?!
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Ja, forumet är verkligen supersegt just nu. Själv upplevde jag det för första gången för en kvart sedan när jag skulle posta ett inlägg. Jag vet tyvärr inte vad som är fel och har rapporterat felet vidare till Johan.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
När detta händer i samband med att man postar ett inlägg så funkar det att gå tillbaka med pilen.
När man sedan trycker på "skicka svar" igen så har jag sett 2 alternativ.
1. Antingen så gick postningen igenom och då får man varningen om att man postat ett likadant inlägg tidigare
2. eller så får jag en varning om att jag kommer att lämna sidan, trycker jag OK så verkar inlägget komma igenom och jag hamnar på rätt sida.
1. Antingen så gick postningen igenom och då får man varningen om att man postat ett likadant inlägg tidigare
2. eller så får jag en varning om att jag kommer att lämna sidan, trycker jag OK så verkar inlägget komma igenom och jag hamnar på rätt sida.
Ja det har hänt som du beskriver,vet inte om jag tolkade ditt svar rättNimajneb skrev:När detta händer i samband med att man postar ett inlägg så funkar det att gå tillbaka med pilen.
Men mitt största problem är när jag har läst ett mejl och tagit bort dem 4-5 stycken efter en liten stund kommer dom tillbaka igen, o även under tiden jag läser kommer dom tillbaka