Dyker felet upp när ni försöker besöka en forumtråd eller när ni t ex kollar på Senaste inläggen? Anledningen till att jag frågar är att jag misstänker att felet inte hänger ihop med en annons utan den relativt nypublicerade "Inspirations-puffen" som syns inne i forumtrådarna.
 
Upplever det nog som mest i inläggen men även på "senaste inlägg" men jag är inte helt säker. Nu går det hyfsat igen men tidigare vid 21 tiden var det värre än i morse.
 
Idag gick det segt när jag skulle svara på ett inlägg (tryckte "citat" i en tråd), så det var varken eller för mig.
 
Gick segt som bara den när bilderna i soubas garagetråd skulle laddas.
 
Krilleman
Överlag segt, bifogade bilder laddas väldigt segt.

504 har slutat dyka upp nu på "kvällskvisten"
 
Bad Flommy om hjälp sent i går kväll och han svarade mig i morse (9:55) att han hade fixat en grej. Är problemet ur världen?
 
Verkade flyta på fint imorse!
 
Felet berodde på att vi hade missat att skapa ett index för våra inspirationspuffar. Nu när indexet är skapat så går det 1000 gånger snabbare än när det saknades.
 
Ja det verkar flyta på nu.
 
Mikael_L
Segt som sirap nu.

Och mycket error-sida ... :(
 
Ska se om vi kan starta om servern.
 
Detta händer allt oftare nu för tiden?
 
Nu är php och nginx omstartat. Bättre?
 
Precis nyss blev det hicka när jag skulle byta från sidan fem till fyra i denna tråd! Hi hi sedan kommer typ aldrig senaste inlägg upp på första sidan längre har varit så någon vecka. Den bara ladda förstasidan utan att bli färdig.
 
Precis nyss blev det hicka när jag försökte gå från sidan fem till fyra i denna tråd. Försökte då posta detta inlägg men det blev hicka igen( så nu skriver jag om det) lite roligt att denna tråd avhandlar det jag just nu har problem med! Något dör ute tycker nog inte om att det pratas skit om det i denna tråd! Sedan kommer inte senaste inläggen upp på första sidan. Har varit så varje gång jag gått till byggahus.se den senaste veckan eller lite längre. Den bara laddar det andra och står sedan och tuggar. Hjälper inte att förnya sidan dock brukar det ibland fungera efter 10 försök typ. Detta var innan jag upptäckte att det i forumet finns senaste inlägg:) där funkar det alltid!
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.