28 201 läst · 58 svar
28k läst
58 svar
En STOR och annorlunda lekpark i Skepp tema
Detta kan vara det häftigaste bygget på byggahus ever!!!!!!!!!!!!!
Vad fan det är väl ingen match att bygga ett hus där har man ju färdiga ritningar att tillgå. Här krävs det smarthet vilja tålamod och allt för det bästa som finns här i livet. Barnen!!!! Gillar denna 100 gånger om :|
Vad fan det är väl ingen match att bygga ett hus där har man ju färdiga ritningar att tillgå. Här krävs det smarthet vilja tålamod och allt för det bästa som finns här i livet. Barnen!!!! Gillar denna 100 gånger om :|
Förvisso tror jag att du har rätt.... Men nu ska vi inte gryta ner i såna detaljer utan låta oss hänföras!Anna-Viktoria skrev:
och framförallt .... inte visa det för barnen.....
Det är en båt... den får segla runt på tomten
Jag vill minnas att det nånstans på vägen mellan Järna och Flen finns ett hus som har en större båt står på tomten som stuga (nu pratar vi inte liten fritidsbåt utan det är en stor stålbåt).
(Anledningen till att jag vet det är att jag brukade åka till Flen rätt ofta i tjänsten för en massa år sen. Jag minns att jag såg båten, men minns inte var.)
(Anledningen till att jag vet det är att jag brukade åka till Flen rätt ofta i tjänsten för en massa år sen. Jag minns att jag såg båten, men minns inte var.)
Japp, upptäckte detta idag. Tyvärr. Måste söka lösningen på denna problem, har en ide i och för sig, att stryka på lim och strö sand på detta sen, lite som skateboard bräda ungefär.Lostmoose skrev:
Har någon annan ide så är det bara att hojta till.
Så himla kul att ni gillar den. Här behövdes verkligen allt detta som du skrev,och det är värt det hundra gånger om. Det här är snickarglädje på hög nivå, vill jag lova.Kromo skrev:
pjodden skrev:
Jag såklart bygger vidare, ingen stop före den blir klar, om den blir klar nån gång, så att säga.
Jag tänkte också på det, alla översvämningar som drabbar södra Sverige, kanske kommer hit upp till Norrland också och då kan behövas förberedelse. Noaks Ark
Tack, tack Där ser man, då är det bara att fundera vad man ska ha för färg. Vilken skulle passa tror ni?
Produkter som diskuteras: "halkskyddstejp"
Halkskyddstejp
Halkskyddstejp är ett självhäftande band avsett att minska risken för halkolyckor på olika slags ytor. Den används ofta på stegar, ramper, släta golv, maskiner och utrustning där det finns risk för halka. Halkskyddstejpen har en sträv och
Läs mer
Jaha, låg och surfade igår när jag skulle lägga barnen. 5-åriga sonen såg en bild på "skeppet" på höger sida. Han ville ha en likadan, jag sa "nej den är stor som ett hus". Sonen började gråta, skrek att jag inte fick ligga bredvid honom och sprang till sitt rum, smällde igen dörren och la sig i sin egen säng. Vilken reaktion, det är inte ofta han blir så arg faktiskt!