28 201 läst · 58 svar
28k läst
58 svar
En STOR och annorlunda lekpark i Skepp tema
Kul att ni gillar den. det är så roligt att bygga. Har ni nån idéer så är det bara att ni skriver det. Har aldrig byggt nåt stort, är ingen snickare eller ingenjör, men men
Angående bygglov, behövs det tydligen ingen och den är inte förankrat i backen så det gör tydligen också skillnad.
PS skepparexamen är att rekommendera
Angående bygglov, behövs det tydligen ingen och den är inte förankrat i backen så det gör tydligen också skillnad.
Sasa Grubor skrev:Kul att ni gillar den. det är så roligt att bygga. Har ni nån idéer så är det bara att ni skriver det. Har aldrig byggt nåt stort, är ingen snickare eller ingenjör, men men
Kanon! 👍
Självbyggare
· Stockholm
· 2 697 inlägg
Du måste nästan tapetsera/laminera lite sjökort och sätta upp på någon vägg
Wow vilken bjässe!
Den ska jag inte visa för mina barn, det skulle bara väcka alltför stort habegär...
Tänkte på ditt projekt när jag läste om städer som försöker skydda sig mot kommande översvämningar...
Lite som han med båten och djuren
Bygg på och fortsätt uppdatera!
Den ska jag inte visa för mina barn, det skulle bara väcka alltför stort habegär...
Tänkte på ditt projekt när jag läste om städer som försöker skydda sig mot kommande översvämningar...
Lite som han med båten och djuren
Bygg på och fortsätt uppdatera!
Skulle nog tro att den kräver bygglov, det gör en husvagn som står uppställd permanent.