230 210 läst · 349 svar
230k läst
349 svar
En renovering ... Mitt livs projekt
Tack, blir mer och mer imponerande allteftersom jag bygger på den, men ett långtidsprojekt är det helt klar .simpa81 skrev:
Nej Jag har inte varit på Novelair, ännu. Är egentligen bara intresserad av kommersiella jetflyg och inte så mycket för stridsgrejer, men om jag rör mig däruppe i landet kommer det definitivt bli ett resmål. Aeroseum här i Göteborg har några simulatorer också värda ett besök =)
Han har ju en Airliner ocksåGoteborg skrev:Tack, blir mer och mer imponerande allteftersom jag bygger på den, men ett långtidsprojekt är det helt klar .
Nej Jag har inte varit på Novelair, ännu. Är egentligen bara intresserad av kommersiella jetflyg och inte så mycket för stridsgrejer, men om jag rör mig däruppe i landet kommer det definitivt bli ett resmål. Aeroseum här i Göteborg har några simulatorer också värda ett besök =)
Jo jag såg det (var inne och kikade på deras hemsida). Men eftersom jag blivit så extremt nördig på området så tycker jag det är svårt att följa SOP eftersom det skiljer så mycket mellan olika modeller och svårt att hitta rätt knappar vilket förstör själva simuleringen. Här är det Boeing737-800ng som gäller för hela slantensimpa81 skrev:
Med det sagt så är ju ett besök där nästa gång jag är i krokarna ett måste. Alltid kul å träffa likasinnade då denna hobbyn är ganska smal.
Aha, jag förstårGoteborg skrev:Jo jag såg det (var inne och kikade på deras hemsida). Men eftersom jag blivit så extremt nördig på området så tycker jag det är svårt att följa SOP eftersom det skiljer så mycket mellan olika modeller och svårt att hitta rätt knappar vilket förstör själva simuleringen. Här är det Boeing737-800ng som gäller för hela slanten
Med det sagt så är ju ett besök där nästa gång jag är i krokarna ett måste. Alltid kul å träffa likasinnade då denna hobbyn är ganska smal.
Du får göra en projekttråd för din simulator!