Två blinda piloter kommer till flygplanet där alla passagerarna väntar på att få flyga iväg på charterresa. Båda bär mörka solglasögon och den ena piloten har en ledarhund med sig medan den andra tar sig fram med hjälp av sin blindkäpp. De kommer in i planet och krånglar sig in i cockpit medan alla passagerarna förfärat ser på. Efter en stund har de satt sig vid styrspakarna och dörren stängs samtidigt som de startar motorerna.

Passagerarna skruvar nervöst på sig och sorlet brer ut sig i flygplanet och alla väntar på att det hela skall visa sig vara ett skämt. Inget sådan sker utan planet börjar åka iväg mot startbanan. Farten ökar och de passagerare som har fönsterplatser ser hur planet närmar sig slutet på startbanan och därmed också branten ner i havet, till slut ser det så illa ut att ett hysteriskt skrik brer ut sig bland alla resenärerna. Några sekunder senare lyfter planet och en stund senare infinner sig lugnet inne i kabinen.

Inne i cockpit vänder sig den ena piloten till den andra och säger:

- ”Du Harry, en vacker dag kommer de att skrika för sent och vi kommer inte att hinna lyfta…
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 7 till
  • Laddar…
Gul bakgrund, text skämtsamt om att se trött spöke i spegeln. Humoristisk, självdepreciering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 5 till
  • Laddar…
EddieHansson
Humoristisk bild jämför arbetsbelastning på datorkärnor med inaktivt byggarbete; ironiskt och relaterat till datorprestanda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Mseli och 6 till
  • Laddar…
richardtenggren
EddieHansson EddieHansson skrev:
[bild]
Jag som har en Xenon W-11955M, men Inventor är vanligtvis single core, så känner igen mig… :p
 
EddieHansson
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag som har en Xenon W-11955M, men Inventor är vanligtvis single core, så känner igen mig…
Brukar inte bilar ha Xenon i sina lampor :cool: Kanske därför det går lite sämre med Inventor.. :seenoevil:
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
EddieHansson EddieHansson skrev:
Brukar inte bilar ha Xenon i sina lampor :cool: Kanske därför det går lite sämre med Inventor.. :seenoevil:
Får skylla på rättstavningen ;)
 
Text om granne som inte använder bilblinkers med humoristisk ton. Svartvit bild, vattenstämpel i övre vänstra hörnet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fadai och 1 till
  • Laddar…
Gul bakgrund, text skämt om "gaygala" på TV-kanal, spelar med ord "fyran" och "tvåan".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Arg
Fadai och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Var sitter fyran?
Har du en bild kanske :cool: :geek:
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Var sitter fyran? Har du en bild kanske :cool: :geek:
Då skulle jag bli avstängd... :cry: Tänk dig tvåan i kvadrat så förstår du hur illa det är...
 
  • Haha
  • Gilla
f_s_81 och 1 till
  • Laddar…
En hund bär en Heineken-öllåda, bredvid en humoristisk text om att köpa en jacka och öl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Robin Lindberg och 4 till
  • Laddar…
Tecknad bild, tre julgranar, en liknar palmträd, "Hon är min kusin från Florida", humoristisk, enkel skiss.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
KnockOnWood och 3 till
  • Laddar…
Serietidningsruta, äldre par, samtalar om glömt bank-id, humor kring minnestekniker och teknikgenerationsskillnader.
Hur många av er andra har gått på detta?
Eller är det bara jag???
 
  • Wow
  • Ledsen
  • Gilla
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Mekaniker häller olja som bartender, humoristiskt, verkstad, bil, flaska, mekanisk arbete, skämttext, sociala medier hänvisning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Kaffemugg med julmotiv och text, personifierade tomtefigurer, humoristiskt budskap, anpassningsbart med namn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


:p ÅRETS JULKLAPP (?) :p
 
  • Älska
  • Gilla
KnockOnWood och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.