MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Eftersom jag fick skäll för mitt bidrag häromdagen vill jag bara påminna alla grabbiga grabbar i församlingen att hålla sig till Sniglas regler, s'il vous plait. :crysmile: BEGRÄNSAD humor(tråd) var det.
Du har rätt! Jag :oops::oops::oops:

Till mitt försvar vill jag dock framlägga att @Snigla verkar vara en flexibel kvinna avseende regeltolkning så jag hoppas klara mig utan straff: :crysmile::love:

https://www.byggahus.se/forum/threads/en-begraensad-humortrad.396951/page-9#post-3991446
https://www.byggahus.se/forum/threads/en-begraensad-humortrad.396951/page-10#post-3992537
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
Appropå gurkor:
En bekant och hans fru var på affären och handlade mat, frun står och väljer gurkor och min bekant som står en tiotal meter bort ropar högt över hela butiken -"ÄLSKLING TA TVÅ GURKOR SÅ KAN VI ÄTA EN"
...högröd i ansiktet slängde hon tillbaks gurkorna och lämnade honom i affären med kundvagnen.
 
  • Haha
  • Gilla
GammelMan99 och 12 till
  • Laddar…
Rostig_9000i_-88 Rostig_9000i_-88 skrev:
Appropå gurkor:
En bekant och hans fru var på affären och handlade mat, frun står och väljer gurkor och min bekant som står en tiotal meter bort ropar högt över hela butiken -"ÄLSKLING TA TVÅ GURKOR SÅ KAN VI ÄTA EN"
...högröd i ansiktet slängde hon tillbaks gurkorna och lämnade honom i affären med kundvagnen.
Eller som jag brukar säga ibland;
-Välj du, det är ju du som ska använda den..
 
  • Haha
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Du har rätt! Jag :oops::oops::oops:

Till mitt försvar vill jag dock framlägga att @Snigla verkar vara en flexibel kvinna avseende regeltolkning så jag hoppas klara mig utan straff: :crysmile::love:

[länk]
[länk]
Hoppas kan man ju alltid göra (och jag tror du har rätt) ((och jag bröt just mot reglerna själv också)).
 
Vet inte riktigt hur jag ska använda piskan för bestraffning härinne på forumet.. :thinking: .. hjälper ju inte att slå på skärmen!
 
Ny dag. :D

Textmem med kontrastsfärgade hjärtan och texten "Skillnaden mellan alkohol och marijuana? 5 fulla killar börjar bråka. 5 påverkade killar startar ett band.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Biltok och 9 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ny dag. :D

[bild]
Snarare "talk endlessly about starting a band".
 
  • Haha
  • Gilla
hyggabus och 6 till
  • Laddar…
Jo det är ju torsdag och då kan man väl ha en förfräckis som inte är liksom lika fräck som en fredagsfräckis, eller......
Skärmklipp av en textskämt om en 85-årig man som inte kan öppna en burk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Protte
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
GammelMan99 och 16 till
  • Laddar…
Textdialog där en person berättar att de halkat på hundbajs och blivit blåslagen, en annan frågar om händelsen.
 
  • Haha
  • Gilla
GammelMan99 och 10 till
  • Laddar…
Textdialog mellan två personer om skostorlekar på en bakgrund som efterliknar en pratbubbla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
J Vos och 5 till
  • Laddar…
FREDAGSFRÄCKIS:

Tecknad bild av "Boob Pit" med män i bollhav medan kvinnor shoppar skor och en säger "Now you can leave your husband here while you shop in peace".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Bangan och 3 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två läkare som tittar på röntgenbild, en patient i säng, skämttext om fotoredigering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Golfhumor
Golfboll med texten "IF FOUND PLEASE HIT IT BETTER THAN THE LAST GUY" mot en golfbana i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Protte
 
  • Gilla
  • Haha
Thomas.M och 7 till
  • Laddar…
Två röda skyltar på en byggnad med logotyper och pil som visar avstånd till McDonald's.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Rolph och 8 till
  • Laddar…
Jag brukar ha en mer specifik beskrivning av felet när jag lämnar in bilen.

Skylt hos mekaniker med humoristisk "Auto Repair Price List" baserad på ljud från bilfel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Protte
 
  • Gilla
hyggabus
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.