Staffans2000
Mikael_L Mikael_L skrev:
Inget för fegisar ... :D
Hårda män har inga problem med att visa sin mjuka sida.

Staffan Callahan

Betyder det att min mankini ej längre är moderiktig? :thinking::cry:

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det är ett faktum, för jag köpte hela kitet direkt.
Då förstår jag bättre att du upplever att homosexuella män ofta dras till dig, som du nämnde i en av corona-trådarna.

• Haha
  • Gilla
Violina och 3 till
  • Laddar…
Krokben
Och folk pratar om åldersnoja.

• Satirisk serieruta med pepparkaksgubbe i pepparkakshus som ifrågasätter sin existens.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Bödvar McOlsson och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
B b8q skrev:
Då förstår jag bättre att du upplever att homosexuella män ofta dras till dig, som du nämnde i en av corona-trådarna.
Drogs! Preteritum. Först nu, fyrtio år senare dyker ännu en homosexuell man upp och vill pussas. Kanske han spanade in mig i provhytten och därför inte kan behärska sig?:D

Staffan Callahan

Gammelnörden
Tecknad bild av nordpolen med renar och tomtenissar som dansar runt stolpar, ordvits 'POLE DANCERS' nederst.

• Haha
  • Gilla
Roger Fundin och 4 till
  • Laddar…
FREDAGSFRÄCKIS
Dolly Parton och drottning Elizabeth dog och kom till pärleporten samma dag.
Där mötte båda en ängel för att ta reda på om de skulle komma in himlen.
Ängeln sa "Tyvärr finns det bara en plats in i himlen idag, så jag måste bestämma vilken av er som kommer in."

Ängeln frågade Dolly om det fanns någon speciell anledning att hon skulle komma in i himlen.
Dolly drog upp tröjan och sa: "Titta på dessa, de är de mest perfekta brösten som Gud någonsin skapat och jag är säker på att det kommer att behaga Gud att kunna se dem varje dag, för evigt."

Ängeln tackade Dolly och ställde hennes majestät, drottning Elizabeth samma fråga.
Drottningen gick fram till en toalettstol, drog i spaken och spolade utan att säga ett ord.
Ängeln sa omedelbart, "OK, ers majestät, kan komma in i himlen."

Dolly blev upprörd och frågade: "Vad var detta för något? Jag visade dig två av Guds egna perfekta skapelser och du tackade nej till mig. Hon spolade bara toalettstolen och blev antagen till himlen! Kan du förklara det för mig?
"Ledsen, Dolly," sade ängeln, "även i himlen slår Royal flush, ett par - oavsett hur stora de är."

• Gilla
  • Haha
Roger Fundin och 16 till
  • Laddar…
Tecknad bild i tre paneler som visar två strutsar följt av en kyssande struts och struts och slutligen en kamel med texten "And that's how we get a camel".
Skapa konto

• Haha
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Mycket eko här nu..

Bäver ligger på marken bredvid fälld stam, med texten "lönnmördare omkom i arbetsplatsolycka".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Roger Fundin och 5 till
  • Laddar…
Köttbullar på vit tallrik med texten "Köttbullar med undanstuvade makaroner" ovanför.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Roger Fundin och 8 till
  • Laddar…
Är det ok att skriva mer än ett inlägg om dagen i tråden om man inte är rolig?

• Gilla
  • Ledsen
Maria T och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Är det ok att skriva mer än ett inlägg om dagen i tråden om man inte är rolig?
Text från forum med regler om att dela humoristiskt innehåll, en post per person och dag, utan diskussioner.

• Ledsen
useless
  • Laddar…
Två karaktärer i läkarrockar med en vits om person som förlorat sin vänstra sida och är "all right now".
Skapa konto

• Haha
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
För de som är noga med enheter är detta riktigt skoj.
Från Halebops hemsida.
[bild]

Protte
Daniel109 verkar ju ha lämnat detta ByggaHus. Han hade ju annars gått i spin över detta. :D

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.