237 130 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Tvätta sin egen byk först. Innan vad då? Innan hon agerar som politiker? Har fortfarande inte med fastighetsaffären att görs.T Takläggare skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 393 inlägg
Faktum är att jag gjorde min c-uppsats om precis det! "Posing with guns, poisoning buns" heter den, vi gjorde djupintervjuer med 437 personer vi träffat på Stureplan, och som svarade "ja" på frågan om de poserat med vapen. Det visade sig att allihopa hade knarkat. Nästan alla hade erfarenhet av att fika, och 92% hade gjort det med en gamling. Det visade sig att de var fastighetsmagnater allihopa, och de hade lurat till sig sina fastigheter genom att smyga in LSD i bullar som de bjudit gamlingarna på...H Herr Kortslutning. skrev:
Som normal medmänniska vet man att en 80-åring kan sakna de perspektiv som yngre har iom all tillgänglig information som finns på internet.T Takläggare skrev:
Jag ska inte upprepa det jag skrev tidigare (att det är skamligt av Ebba) men om man bortser från åldersaspekten och tänker så här; visst är det orätt att övertala en analfabet att skriva under ett skriftligt avtal.
Och det kan vara ungefär vad Ebba gjort, medvetet eller omedvetet, kanske lite av varje.
Esbjörn ska få en god man. En helt utomstående får vi hoppas.
När framkom det att han är analfabet? Vet han inte om att han är det själv? Hade ju varit större anledning att ha hjälp av mäklare hela vägen.Igen skrev:Som normal medmänniska vet man att en 80-åring kan sakna de perspektiv som yngre har iom all tillgänglig information som finns på internet.
Jag ska inte upprepa det jag skrev tidigare (att det är skamligt av Ebba) men om man bortser från åldersaspekten och tänker så här; visst är det orätt att övertala en analfabet att skriva under ett skriftligt avtal.
Och det kan vara ungefär vad Ebba gjort, medvetet eller omedvetet, kanske lite av varje.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 127 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 127 inlägg
Nej, jag tänker på det där han förhandlat pris och uttryckligen valt bort hjälp av mellanhänder då de bara är en onödig kostnad. Alltså den affär som det stått om i tidningarna och som behandlas i den här tråden.
Nu slår kränkningarna av Esbjörn alla rekord. Fram till nu har han blivit allt mer dement till den grad att han anses behöva en god man. Vilket hans rådgivare lurat honom till att gåIgen skrev:Som normal medmänniska vet man att en 80-åring kan sakna de perspektiv som yngre har iom all tillgänglig information som finns på internet.
med på. Nu har han blivit analfabet. Finns det ingen gräns på dumheterna.