4 858 läst · 51 svar
5k läst
51 svar
Dra vidare vatten från blandare ur vägg
Blir lite special när man får jobba med de förutsättningar man har, men inringat i rött, halvt bakom väggen typ, men när jag håller blandaren så verkar det som att det ska gå bra ändå.D Dublin skrev:
Finnas eldosor på båda sidor hörnet så tänker det får bli att flytta uttagen till andra sidan och plugga dom som blir över vasken.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 539 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 539 inlägg
Tack för kreativa lösningar, men tyvärr tror jag ingen av dom är aktuell.
Det är snarare en tvättstuga som tidigare hade en dusch. Det är dörr på tre av fyra väggar så inte så mycket att spela med. Det som syns på bilden är praktiskt taget det som finns. Lägger till en bild hur det såg ut innan omstuvning.
Det är snarare en tvättstuga som tidigare hade en dusch. Det är dörr på tre av fyra väggar så inte så mycket att spela med. Det som syns på bilden är praktiskt taget det som finns. Lägger till en bild hur det såg ut innan omstuvning.
Vad är det för grå lucka till vänster om ens maskinen?J Johanna Se skrev:Tack för kreativa lösningar, men tyvärr tror jag ingen av dom är aktuell.
Kom på en annan lösning. Kan du ställa den ena maskinen på den andra så frigör du bänkyta för en normalstor ho. Det skulle ev gå att dra rör från fördelarskåpet, om det är det gråa.J Johanna Se skrev: