8 050 läst · 49 svar
8k läst
49 svar
Donald Trumps vs Joe Bidens hus - två presidentkandidater galna i hus
Jag har läst den här posten 3-4 gånger. Ibland känns det som att en mening, eller tom ett helt stycke, är på väg mot något sorts budskap. Men sedan läser jag vidare och allt rämnar igen.B byggarätt skrev:Småtokig är ordet.... en politiker som köper hus för långt mer pengar än han tjänar som Biden försvaras av småtokiga svenskar?
Trump som lever högt med maffia och tv stjärna och arvtagare ja han är galen och köper massor av hus lånar pengar av banker!
Tokvänstern i Sverige försöker hoppas på att demokraterna ska lyckas förstöra usa och den märkliga allians mellan demokrater och tokrika vänstertokar som skyddar kina hyllar revolutionen
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg
Oj oj oj, här var det off topic. Jag kommer att rensa nu. Vi diskuterar Joe Bidens och Donald Trumps hus i den här artikeln och dess kommentarer.
/Moderator
/Moderator
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 420 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 420 inlägg
Förstår inte poängen om hans affärer. Han äger flera miljarder dollar och är mer framgångsrik än 99,9% av jordens befolkning.BirgitS skrev:
Ändå sitter man och hackar på hans affärssinne. Känns som man letar fel..
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg
Nu har jag rensat i tråden. Som alltid är det svårt med gränsdragningen, men jag har gjort så gott jag kunde. Vi diskuterar Joe Bidens och Donald Trumps hus och fastighetsaffärer i den här tråden.
Hädanefter kommer jag att stänga av den som diskuterar off topic.
/Moderator
Hädanefter kommer jag att stänga av den som diskuterar off topic.
/Moderator
Försök att skriva en ren artikel så slipper ni nog en del off-topic-inlägg. Det här hör inte hemma i artikeln: ”och kallar det för vinter-Vita huset, trots att det inte är statligt ägt. Det har genererat en del kritik då det har lett till stora kostnader att tillgodose behovet av säkerhet på fastigheten. Och det är de amerikanska skattebetalarna som får stå för kalaset.”Marlen Eskilsson skrev:
Absolut intressant att se bilder på utsidan, men det säger ju inte riktigt så mycket egentligen.
Vill ju se insidan! "hemma-hos" reportage etc. Hur lever de, är husen funktionella, lyxiga, med relax, träningsrum, bio-rum osv.
Använder Biden köket själv? Trump? Är de båda grillmästare i trädgården?
Finns det några likheter?
Vill ju se insidan! "hemma-hos" reportage etc. Hur lever de, är husen funktionella, lyxiga, med relax, träningsrum, bio-rum osv.
Det kommer nästa vecka. Byggahus redaktionen ska ha 3 dagars intervju där de åker runt med presidentkandidaterna så de kan visa sina fastigheter mitt i valrörelsen. Stay tuned!L larka742 skrev:Absolut intressant att se bilder på utsidan, men det säger ju inte riktigt så mycket egentligen.
Intressant för hus är något helt annorlunda i USA än i SverigeS DanielF skrev:
Bidens husaffärer är helt annorlunda än Donald Trumps så det ska bli intressant att följa hur valet påverkar deras fastigheter